6 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben een t-roc en daarin past het net. Wij hebben een kleintje van 19 maanden en 8 weken, dus ook een wagen en een buggy. Een wagen en buggy past (voor zover wij toen keken ook in een golf) maar je kan verder niets meenemen. Wij hebben bv ook twee isofox bases en stoeltjes en zijn toch ook al na 1,5 jaar naar een grotere auto aan het kijken. Voor de vakantie kan er geen koffer meer bij en alleen een dakkoffer is te klein. Dus als je meer mee wilt nemen e.d. zou ik voor een andere auto kijken.

6 maanden geleden

Wij hadden voor onze touran een Golf en daar paste het prima in. Zelfs een tweelingwagen kregen we erin met 2 zitjes. Buggy past al helemaal als je kinderwagen er in past, die is vele malen kleiner met opvouwen.

6 maanden geleden

Reactie op marjoleinnijp

Wij hebben een t-roc en daarin past het net. Wij hebben een kleintje van 19 ...
Als wij nu op vakantie gaan past ook alles in mijn mini Toyota. Kinderwagen Campingbed en doe ipv koffer alles ij boodschappen tassen tegenwoordig korte beentjes dus overal past wel een tas tussen. Gaat me dus echt puur om past de kinderwagen in de kofferbak!

6 maanden geleden

Reactie op Twinmama90

Wij hadden voor onze touran een Golf en daar paste het prima in. Zelfs een ...
Ja idd! Nou top gaat me idd om de kinderwagen + buggy. Maar een buggy kan eventueel ook prima voor de maxicosi staan eerste tijd!

6 maanden geleden

Wij hebben een golf en dat zou wel passen als je de hoedenplank weghaalt! Wij vonden het wel altijd nog geprop met een kinderwagen + bak. Maar daar zitten ze maar zo kort in dat het te overzien is. We zijn er ook weekendjes weg mee gegaan en dat paste ook 馃槉

6 maanden geleden

Reactie op MGSS

Wij hebben een golf en dat zou wel passen als je de hoedenplank weghaalt! W ...
Jaa idd die heb ik er standaard uit haha! En omdat het maar even is hebben we het er wel voor over! Thanksss