4 Reacties

3 jaar geleden

Volg. Wij hebben precies hetzelfde. Auto uit 1999 zonder werkende airco helaas. Wij doen nu de ramen wel open onder het mom van wind is beter dan takke heet. Maar ideaal is het niet. Maarja vroeger deden ze het toch ook zo zou je zeggen. Ik zag iets over een aeromoov wat zou helpen tegen zweten in de maxi cosi. Dat gaan we uitproberen. En dan alleen een rompertje zonder mouw aan. Ook hebben we van die zonneschermen op de ramen voor schaduw voor de kleine. Wie weet hebben andere mensen nog meer tips of ideeën. Nieuwe auto kopen zit er ook ff niet in nu.

3 jaar geleden

Reactie op Echura

Volg. Wij hebben precies hetzelfde. Auto uit 1999 zonder werkende airco hel ...
Ja idd dan maar wind! Opzich staat er een fris windje dus dat helpt wel, maar toch ben ik constant aan t voelen of ze niet te warm word. Ik leg nu een hydrofieldoek in de maxicosi zodat het zweten in ieder geval minder is, tip van mn moeder

3 jaar geleden

Jaaa! Ik heb op Amazon een ventilatortje gekocht en die hang ik in de auto en eventueel zoals vandaag aan de wagen (waren in de dierentuin) niet vol op zijn gezicht gericht, maar wel dat het verkoelt en circuleert vooral! Ben super blij met dat ding!

3 jaar geleden

Reactie op Echura

Volg. Wij hebben precies hetzelfde. Auto uit 1999 zonder werkende airco hel ...
Aeromoov helpt echt wel! Vorige week iedere x natte rug na een autorit (ook met airco) en nu al paar dagen geen natte rug, ook niet na een wat langere autorit. Onze dochter van 4 heeft er ook nog 1 en scheelt echt wel.