8 Reacties

2 jaar geleden

Cybex sirona z2 volgens mij. Echt super

2 jaar geleden

David Pro van Van Asten. Hebben we voor de eerste en komt er voor ze 2e binnenkort ook. Van 0-36 kilo te gebruiken, 360 graden draaibaar, met voetsteun dus geen vervelende toptheter en ook niet onbelangrijk, is betaalbaar vergeleken met veel anderen!

2 jaar geleden

De maxi cosi pearl 360 hebben wij gekocht. Onze zoon is met 5,5 maand al 71,5 cm dus ook hier niet lang meer in de maxi cosi pebble 360

2 jaar geleden

Wij hebben de xAdventure quickfix, super blij mee. Even puzzelen met de riempjes losmaken aan de achterkant, maar nooit problemen mee!

2 jaar geleden

Volg even mee馃

2 jaar geleden

Wij hebben de MaxiCosi Axissfix en daar zijn we heel tevreden over. Onze dochter kon er vanaf 10 maanden in.

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! 馃槂鉂わ笍

2 jaar geleden

Wij hebben de MaxiCosi Axissfix en daar zijn we heel tevreden over. Onze d ...
Deze is top! Wij hebben een dochter van 16 maanden die daar nu in zit in de familieauto.. Het is echt heel fijn dat je hem kan draaien als je haar er in zet (weegt 12 kg). Ik heb namelijk in mijn eigen kleine auto de maxi cosi tobi. Ook heel fijn als stoel maar kan niet draaien.. en dat is toch geen hele fijne beweging die je dan met je rug moet maken om haar er in te krijgen en niet d'r hoofd te laten stoten.. 馃檴 oudste zat in beide vanaf 9 maanden. Eerste tijd in de grote auto nog met gezicht naar achteren. Voor onze 2e dochter gaan we de axissfix ook halen over een tijdje.