20 Reacties

2 jaar geleden

MaxiCosi Axiss.

2 jaar geleden

Wij hebben de Maxi-Cosi Rock, wij bevestigen het met gordels.

2 jaar geleden

Maxi-Cosi Axiss fix

2 jaar geleden

Babyauto Biro Plus i-Size Wij hebben deze bij de prenatal in de aanbieding gehaald (was toen €150). Kan zowel isofix als gordelbevestiging. Hele fijne!

2 jaar geleden

Reactie op AnoniemTQM

Babyauto Biro Plus i-Size Wij hebben deze bij de prenatal in de aanbiedin ...
Wij hebben namelijk nu geen isofix maar willen uiteindelijk wel een auto met isofix. Om dan 2 verschillende autstoeltjes te halen 🤣

2 jaar geleden

volgens mij kan je autostoeltjes die met isofix zijn, ook gewoon met gordels doen. het is een extra optie zegmaar. dat is iig bij mijn cybex wel

2 jaar geleden

Reactie op saartje231

volgens mij kan je autostoeltjes die met isofix zijn, ook gewoon met gordel ...
Nee dat is met de MaxiCosi axissfix niet het geval. Die kan echt alleen maar met isofix en toptether vast.

2 jaar geleden

https://www.amazon.nl/Maxi-Cosi-Priori-Autostoel-zijdelingse-bescherming/dp/B0826YF6CF Deze hebben wij gekocht, vroeger ook met veel plezier voor onze zonen gehad

2 jaar geleden

Hoe of waar bevestig je de auto gordel dan bij deze stoel?

2 jaar geleden

Reactie op AnoniemTQM

Babyauto Biro Plus i-Size Wij hebben deze bij de prenatal in de aanbiedin ...
Is dat niet een extra beveiliging? Zoals ik het online lees, geven ze aan dat die daar top tether systeem niet naar voren kan klappen. Maar zie niet dat hij zonder base bevestigd kan worden

2 jaar geleden

Is dat niet een extra beveiliging? Zoals ik het online lees, geven ze aan d ...
Je verankerd hem achter de achterbank dmv de gordel die eraan zit! Dan hoef je hem niet met de normale auto gordel vast te maken

2 jaar geleden

Hoe of waar bevestig je de auto gordel dan bij deze stoel?
Je zet de stoel in de slaaphouding en maakt hem dan onder door de stoel heen met de gewone gordel vast en zeg hem weer in de gewone houding

2 jaar geleden

Reactie op Meisjeuitamsterdam

Je kan isofix heel makkelijk ‘inbouwen’ kwestie van een beugel tussen je st ...
Wat een goede tip! Ik was van de week bij prenatal en daar zeiden ze dat alle gordel stoelen eruit gaan en dat er alleen nog maar isofix stoelen komen. Dit is vanwege de veiligheid. Op wat voor termijn dit gaat gebeuren weet ik niet .... maar voor (oudere) auto's zonder isofix is dit ideaal.

2 jaar geleden

Reactie op Lotte1984v

Je zet de stoel in de slaaphouding en maakt hem dan onder door de stoel hee ...
Ah oké, dank je wel voor de uitleg.

2 jaar geleden

Reactie op AnoniemTQM

Je verankerd hem achter de achterbank dmv de gordel die eraan zit! Dan hoef ...
Maar dan moet je wel isofix hebben?

2 jaar geleden

Die wij hebben kan je als je geen isofix hebt dmv de autogordel vast plaatsen. Als je isofix hebt kan je hem daarmee vast zetten tussen de autobank (zit onderin de kinderstoel het uitschuifsysteem) en je kan hem extra vast zetten dmv de gordel van de kinderstoel te verankeren achter de autobank.

2 jaar geleden

Maar om heel even eerlijk te zijn, waarom gaan jij/jullie niet een keer naar een winkel om het allemaal te vragen/uit te zoeken 🙈🙈 Het is net alsof je het nu allemaal niet helemaal begrijpt en daar kunnen ze je het heel goed uitleggen/laten zien

2 jaar geleden

Reactie op AnoniemTQM

Maar om heel even eerlijk te zijn, waarom gaan jij/jullie niet een keer naa ...
Ik ben bij prenatal geweest en daar heb ik mijn vragen gesteld. Ik heb ook gevraagd of er stoelen zijn die zowel met isofix 360 graden én gordel kunnen. Daar zeiden ze nee. Ze zeiden ook dat de stoelen met gordels eruit gaan en t.z.t. en dat dan alle stoelen vast moeten met isofix, voor de veiligheid. Toen kwam ik dit topic tegen en stel ik mijn vragen. Want ik ben niet bekend met een toptether en daar hebben ze in de winkel ook niets over gezegd. Overigens heb ik een gewone isofix in de auto, maar wil overstappen naar een draaibare. Vragen staat vrij toch?

2 jaar geleden

Wij hebben ook 2 autos en zijn voor de nuna pipa next gegaan. Ik gebruik het met autogordel, man heeft base in de auto.