18 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, heb je misschien een foto van welke speen je heb? Ze hebben tegenwoordig een nieuwe en die is inderdaad andeds

2 jaar geleden

De bovenste zijn de oude modellen onderste de nieuwe daar kreeg mijn zoontje met moeite melk uit. Wij hebben nu de bovenste. Nummer 2 van de onderste staat gelijk aan 0 maanden.

2 jaar geleden

Op volgorde van 1, 2, 3

2 jaar geleden

Reactie op mamaCor

Op volgorde van 1, 2, 3
Ik zie het inderdaad. De nummer 1 is van de bovenste collectie en de andere twee van de nieuwe. Mijn zoontje had met die ook erg moeite en met de andere weer helemaal niet. Je zou deze kunnen proberen

2 jaar geleden

Je moet inderdaad een andere hebben qua nummer. Mijn dochter drinkt nu bijvoorbeeld met nummer 4 natural response speen.

2 jaar geleden

Ohh ik werd hier helemaal gek van! Maar inderdaad hadden we kennelijk spenen uit de nieuwe collectie, daar krijgt ze helemaal niets uit. De ‘goede’ spenen kan je herkennen aan de spiraal op het tutje (bij jou helemaal links), de andere hebben dat niet. Echt zo dom van een groot bedrijf als Philips dat ze dit niet duidelijker op de verpakking zetten ofzo. Hoe een baby überhaupt iets uit die nieuwe collectie kan drinken snap ik niet. Wij hebben nu de nieuwe weggegooid en de nummer 2 van de oude collectie en nu gaat het gewoon weer goed en snel.

2 jaar geleden

Dank jullie wel! Wat een gedoe zeg! En waar haal ik die met spiraal dan? Bij Kruidvat hebben ze die niet. Bol wel?

2 jaar geleden

Reactie op mamaCor

Dank jullie wel! Wat een gedoe zeg! En waar haal ik die met spiraal dan? Bi ...
Bol heeft ze inderdaad wel

2 jaar geleden

Bij de avent-flessen staat dat t een paar pogingen kan kosten voordat je baby gewend is. Had ik met mn zoontje ook. Inmiddels goed gewend en zijn we er tevreden mee :) je vertelt dat je dochter ruim een kwartier bezig is met de fles, maar is dat lang? Mijn zoon kan er ook makkelijk een kwartier over doen als niet langer. Of heb ik gewoon een trage drinker en ben ik daar aan gewend?🤣

2 jaar geleden

Wij gebruiken nu nummer 4 en van de anti-colic fles kun je dat groene tuitje gebruiken voor in de fles. Dat zorgt hier voor wonderen!

2 jaar geleden

Reactie op Perzik

Bij de avent-flessen staat dat t een paar pogingen kan kosten voordat je ba ...
Oké! Misschien toch nog een paar keer proberen dan😉 we gaan volgende week op vakantie, dan neem ik ze wel mee. De andere zijn helaas niet meer op tijd binnen. Ik bedoelde dat ze na een kwartier nog maar een halve fles op had. Bij de prematuur speen hoorde ik zuig-slik maar bij die andere 4 of 5x zuigen en dan een beetje slikken. Er kwam geen eind aan die fles🤭

2 jaar geleden

Reactie op mamaCor

Oké! Misschien toch nog een paar keer proberen dan😉 we gaan volgende week ...
Ai vervelend dat de andere spenen niet op tijd binnen zijn. Hopelijk wil het alsnog lukken. Nu je het zo zegt, herken ik het wel. Als mijn zoon enorme dorst heeft, hoor je idd zuig-slik. Maar wanneer meneer geen haast heeft, zuigt ie een paar keer voordat ik geslik hoor. Misschien ligt het dan idd toch aan de speen en hoeveel dorst het kindje heeft(?) Anyway, geniet van je vakantie☺️

2 jaar geleden

Reactie op Melly23

De bovenste zijn de oude modellen onderste de nieuwe daar kreeg mijn zoontj ...
Pfff dat meen je niet! Wij stad en land afgezocht voor 0, nergens te vinden. Dus maar 1 gekocht. Arm ventje maar zuigen en amper wat kunnen drinken. Dus hebben we zelf maar met een naald het gaatje groter gemaakt. Maar 0 staat dus gelijk aan 2... Serieus, wie verzint dat?!?

2 jaar geleden

Reactie op Esma80

Pfff dat meen je niet! Wij stad en land afgezocht voor 0, nergens te vinde ...
Jaa super raar!! Als je met de oudere dus met de spiraal een nummer 2 heb moet je met de nieuwe een nummertje 4.

2 jaar geleden

Ik gebruik ook de natural response flessen van Avent. Mijn zoontje is 4 maanden en ik wil in zijn laatste fles rijstebloem erbij doen. Welke speentje moet ik dan pakken?

2 jaar geleden

Wij hebben er ook een paar weken mee zitten sukkelen. Spenen zijn inderdaad veranderd. Wij gebruiken nu de nummer 4 van de oude collectie. Dit gaat goed. Eerst deed ze met die nieuwe spenen ook ruim een half uur om haar flesje leeg te krijgen. Nu 10 minuten 😁 maar ik vind het wel zonde van het geld. Wij hebben nu een stuk of 6 spenen liggen die de prullenbak in kunnen.

2 jaar geleden

Reactie op Melly23

Jaa super raar!! Als je met de oudere dus met de spiraal een nummer 2 heb m ...
Ik had oud 0, dus nu maar nieuw 2 proberen. Maar ik zie dat ik ook nog een oude 2 heb liggen, geen idee waar die vandaan komt 🥴 Bedankt voor het delen van dit schema iig!

2 jaar geleden

Reactie op Khadies

Ik gebruik ook de natural response flessen van Avent. Mijn zoontje is 4 maa ...
Je kan die nr 6 voor papflessen kopen