19 Reacties
2 jaar geleden
Wij gaan al een tijdje samen met ons zoontje in bad zitten (sinds hij niet meer liggend in het babybadje past). Soms is het gewoon met de sproeikop te doen, soms maken we er een waterfeestje van met een bodem water en wat drijvend speelgoed.
Met hem onder de douche vind ik zelf ook niet makkelijk, dus dat doen we zelden.
2 jaar geleden
Reactie op Sanfils
Wij gaan al een tijdje samen met ons zoontje in bad zitten (sinds hij niet ...
Geen bad helaas!
2 jaar geleden
Reactie op Jane97
als wij douchen met ons zoontje helpt de ander altijd, ik houd hem dan vast ...
Wij hebben nooit een zitje gebruikt altijd vast houden en dat werkte prima maar hij doet nu zijn hoofd omhoog houden omdat die zegmaar rechtop wil zitten en hem dan liggend krijgen wil niet haha
2 jaar geleden
Wij gebruiken deze. Zowel in bad als onder de douche.
https://www.bol.com/nl/nl/p/angelcare-badsteun-babybadjes-grijs/9300000070988023/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-141423183754-S-1678099673414-9300000070988023&gbraid=0AAAAAD5OnmNmrnW_USpyqRKtHvzdG3K8S&gclid=EAIaIQobChMIgPr73paFgQMVXpNoCR26yAXLEAQYASABEgJd5PD_BwE
Werkt voor ons super!
2 jaar geleden
Idd baby jem badinzet! En zag laatst op tiktok een filmpje dat ze hem omdraaien als de baby wilde zitten, zo kan je hem langer gebruiken. Voor het douchen gebruiken wij een handschoen die daar voor bedoelt is, goed grip! https://www.prenatal.nl/bad-en-verzorging/babybad-accessoires/overige-accessoires/baby-shower-glove-5430224.html?hic_camp=google_ads:17552950712:136386469565:605354381183&kwd=&gclid=Cj0KCQjw0bunBhD9ARIsAAZl0E01KkV5Cb8Uw8pq6flHfxXk1fi9GJvLifFEPmUS2nOqA1gilRW4dcIaAm4oEALw_wcB
2 jaar geleden
Reactie op Suusama
Bad emmer al geprobeerd? Kan je met een hand onder zijn kontje hem boven he ...

Ga dit vandaag even proberen!
2 jaar geleden
Voor ona werkt de doomoo badkussen perfect. Vroeger huilde ze vreselijk tijdens haar badje, maar sinds ik die kussen gebruik, vindt ze het heerlijk om in bad te gaan. De baby kan erop liggen of zitten, waardoor je twee handen vrij hebt. Verder doe ik haar badje niet op een standaard maar gewoon in de douche op de grond en dan ga ik ernaast zitten.

2 jaar geleden
Reactie op Mevrboes
Je hebt ook douche handschoenen, wil ik als tip geven. Onze 1e is slechts 2 ...
Ik doe hem nu als die net wakker is in bad. Dan is die nog wat sloom en wil die niet persee zitte hahah dus opgelost voor nu!
2 jaar geleden
Wij hebben een tummy tub en vind hij heerlijk, kan hij lekker in zitten en spetteren met het water

2 jaar geleden
Ik heb afgelopen weekend op een rommelmarkt een dumbo gekocht puur voor in de douche. Klein man is te groot aan het worden voor in het badje te liggen en met hem te douchen voor zijn bed is niet ideaal. Zeep de kleine in en zet hem vervolgens in het zitje en spoel hem af. Voor ons op het moment een groot succes tot hij zelfstandig kan blijven zitten in het badje
2 jaar geleden
Douchen vinden wij ook niet meer zo fijn, omdat ze zwaarder wordt en veel bewegelijker. Daarom doen we haar tegenwoordig in bad, naast ons in de douche. We hebben een luma badje en deze kan je ook zonder standaard gebruiken. Onze douche is wat breder dan normaal. Daardoor kan zij lekker spelen in bad en ondertussen staat één van ons onder de douche. Aan het einde wassen we haar en dan drogen we eerst onszelf af en daarna haar.