12 Reacties

2 jaar geleden

Krijgt je kindje al vast voedsel?

2 jaar geleden

Dat komt over het algemeen gewoon door de voeding. Wat maakt dat je na 2 dagen hiervoor al naar de huisarts gaat?

2 jaar geleden

Is heel normaal. Zeker wanneer ze vaste voeding gaan eten en tandjes krijgen.

2 jaar geleden

Dit is gewoon een erg onzekere nieuw bakken mama, en als je er niet uitkomt ga je hulp vragen. Dus alleen maar goed dat je je zorgen neerlegt. Dat doen moeders die gaan opzoek naar antwoord op de vragen. De huisarts is niet direct nodig, weet je dat het cjib een chat functie heeft? Voor in het boekje staat er alles over in. Altijd handig. Betreft de poeperij, kan het verschillend zijn, tandjes, verandering eetpatroon. Even niet lekker in je vel zitten. Suc6 blijf je gevoel en verstand volgen.

2 jaar geleden

Ps die van mij kan ook zo lekker stinken zo nu en dan.

2 jaar geleden

Jaa die van ons ook! Van de ene op de andere dag begonnen 4 weken geleden en sindsdien poept hij opeens ook ipv 3x per dag nog maar 1x in de 4 dagen. Tussendoor wel scheetjes waar ik af en toe bijna van moet kokhalzen zo sterk 😅. Maar hij heeft er geen last van en zn poep is goed en hij eet en drinkt en plast. Dus zou me niet teveel zorgen maken als je kindje verder normaal lijkt, maar altijd goed om het even te checken natuurlijk als je je wel zorgen maakt :) .

2 jaar geleden

Reactie op Veerveer

Jaa die van ons ook! Van de ene op de andere dag begonnen 4 weken geleden e ...
Hier hetzelfde en ons zoontje krijgt nog steeds alleen maar bv!

2 jaar geleden

Reactie op GN89

Hier hetzelfde en ons zoontje krijgt nog steeds alleen maar bv!
Bij borstvoeding kan het liggen aan wat jij eet 😉

2 jaar geleden

Reactie op Melly23

Krijgt je kindje al vast voedsel?
Nee nog niet

2 jaar geleden

Reactie op JVM8

Dat komt over het algemeen gewoon door de voeding. Wat maakt dat je na 2 d ...
Ik vind het echt niet gezond ruiken en hij krijg alleen KV nu dus geen vaste voeding.

2 jaar geleden

Reactie op momofnootje

Nee nog niet
Ah ja dan snap ik je zorgen wel. Kan toch geen kwaad als je even de huisarts belt. Zou het ook doen hoor.

2 jaar geleden

Als de stoelgang langer op zich laat wachten kan dit ook zo ruiken. Hier heeft hij op het begin ook zo stinkende windjes gehad wanneer hij een dag geen stoelgang maakte