15 Reacties

2 jaar geleden
Ik doe er zoon kleur doekje bij, dat vangt alles op!
Zo kun je wit en zwart samen wassen, werkt echt prima!
Na het wassen zie je de vrijgekomen kleuren op het doekje zitten

2 jaar geleden
Heb alles gesorteerd op kleur.. tenzij t echt heeeel weinig was van een kleur, dan deed ik het bij een andere kleur die het dichtst in de buurt kwam en dan met een kleur doekje

2 jaar geleden
Ik had drie wassen; een gekleurde was, een witte was en aangezien ik best veel beige/bruinig had eentje in die kleur. Alles ziet er nog prima uit! Korte was op 30 graden gedaan.

2 jaar geleden
Hier gewoon alles bij elkaar (incl wit) op 30 graden. Niks is nieuw, we hebben alleen tweedehands kleertjes.

2 jaar geleden
licht bij licht (beige,lichtroze,wit) donker bij donker(rest kleuren) en een wolwas. Zo sorteer ik al mn was dus straks ook de babywas. eerste weken even apart ivm parfumvrij wasmiddel maar na wat maandjes gaat het mee op de stapel gewone was.

2 jaar geleden
Ik heb de babywas in tweeën verdeeld. 1 licht en 1 donker. Op 30 graden gewassen.
Ga straks ook niet alles in heel veel wasjes verdelen. Maar voor de eerste was natuurlijk idd wel even uitkijken met de kleuren.
Ik lees hier iets over een kleur doekje, wat is dat en waar kan ik dat kopen? Klinkt handig!

2 jaar geleden
Reactie op 228-Elise
Ik heb de babywas in tweeën verdeeld. 1 licht en 1 donker. Op 30 graden gew ...
Tekoop bij de drogist. Ze heten ook wel kleurvangers geloof ik.