11 Reacties

één jaar geleden

Mij is verteld bij zorgen mag je altijd je verloskundige bellen. Soms helpt het om minimaal een half uur op je linkerzij te gaan liggen.

één jaar geleden

Als ik teveel heb gedaan is de baby een stuk rustiger. Ik heb geen doppler dus het is altijd weer fijn om bij de vk te zijn geweest om het hartje dan te hebben gehoord. Maar bij twijfel kun je altijd je vk bellen!

één jaar geleden

Mij werd verteld dat je pas vanaf 26 weken het kindje een keer per dag hoeft te voelen

één jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde... ben nu bijna 26 weken en voel nde baby niet vaak meer. Mss heeft hij zich gedraaid? Waardoor het minder goed voelbaar is

één jaar geleden

Als je eerst wel de baby veel voelde en nu niet of minder, mag je altijd de verloskundige bellen Ik had dat mijn baby vaak s avonds aan het trappelen was, en toen opeens 3 a 4 dagen voelde ik hem bijna niet. Ik heb toen gebeld en de VK is langsgekomen om hartje te luisteren en te voelen. Hartje was goed. Ze dacht dat hij was gedraaid waardoor hij ‘naar achteren’ trapte richting mijn rug zeg maar ipv tegen mijn buik, en ik het daardoor minder voelde. In ieder geval een hele opluchting dus als je je zorgen maakt zeker bellen, liever het zekere voor het onzekere en fijn als je onzekerheid kan worden weggenomen.

één jaar geleden

Voelde je de baby hiervoor meer? Of heb je de baby helemaal nog maar weinig gevoeld. En ligt je placenta misschien voor? Dan voel je het ook minder goed. Als je de baby minder voelt en je zorgen maakt, dan je idd je verloskundige bellen!

één jaar geleden

Reactie op 228-Elise

Voelde je de baby hiervoor meer? Of heb je de baby helemaal nog maar weinig ...
Ik voelde de baby hiervoor wel vaker en meer! M’n placenta ligt achter

één jaar geleden

Ik zou een glas koude water drinken en op je linkt zij gaan liggen kijk even of je dan wel bewegen voelt !! Bij mij werkt het wel ik ben woensdag ook 26 weken en voel de baby wel echt regelmatig trappen, maar het verschilt bij iedereen mijn placenta ligt ook aan de voorkant juist hoor je dan vaak dat je niet veel beweging voelt maar ik maak me ook snel zorgen als ik een halve dag niks voel

één jaar geleden

Ik ben vandaag 27 weken en voel de baby ook niet of nauwelijks, placenta ligt wel aan de voorkant dit kan er uiteraard mee te maken, ik heb vanmorgen controle gehad en het hartje klopt ook goed. Bij zorgen altijd na de vk bellen

één jaar geleden

Ik ben nu 24 weken, voel hem bijna nooit… 🤷🏼‍♀️🤰🏼

één jaar geleden

Ik ben 25 weken met een placenta aan de voorkant. En hier is helaas ook niet veel beweging, alleen in de ochtend in bed en in de avond in bed. En zelfs dan vind ik de baby niet super actief.