4 Reacties

20 dagen geleden

Hey Kelly, hier ook al even wat moeizamere slaapjes (zowel overdag als 's nachts). Geen idee wat het zou zijn, doorkomende tandjes of een zoveelste sprong :) feit is wel dat ons zoontje tot een week of twee geleden rond half 7 ging slapen (en dit eig vrij vlot de laatste maanden, ondanks dat het zeker geen slaper is) en de afgelopen weken is het eerder half 9. Hij lijkt wel in een soort paniek te zijn soms, best wel zielig. Wij proberen hem pas echt weg te leggen als hij duidelijk doodmoe is (bij hem is dat als hij in zijn oogjes wrijft) en hiervoor niet de strijd aan te gaan en hem wegleggen en laten huilen (hebben we nooit gedaan). Het is met vallen en opstaan hoor, lukt de ene avond al beter dan de andere. Bij de onthaalmoeder heeft hij altijd al beter geslapen dan bij ons, ook hier nu weinig verschil 😏 Ik hoop dat onze kindjes snel weer wat rust vinden en deugddoende slaapjes doen! Succes!

20 dagen geleden

Hoi, hier precies hetzelfde. Ze huilt zo hard en wil echttt niet meer in haar bedje slapen (autostoel of buggy slaapt ze meteen). We hebben haar nu maar weer in onze kamer liggen, zo een heisa maakt ze 🤷‍♀️ Hoop heeel erg dat dit een sprong/fase is 🙏

20 dagen geleden

Reactie op Nienke31

Hoi, hier precies hetzelfde. Ze huilt zo hard en wil echttt niet meer in ha ...
Laten we het hopen en ook dat het ritme snel weer normaal gaat zijn voor ze

20 dagen geleden

Reactie op IreneAR

Hey Kelly, hier ook al even wat moeizamere slaapjes (zowel overdag als 's n ...
Ja idd. Ons zoontje schreeuwt het uit in paniek, het maakt niet uit of het overdag of snachts is. Alleen in mijn armen wil hij slapen. Ik las dan wel iets over dat ze rond deze leeftijd actiever beginnen te dromen. Zou dit ermee te maken kunnen hebben??