17 Reacties

3 jaar geleden

Deze van Luma

3 jaar geleden

Wij hebben m in het begin niet veel gebruikt. Gingen meteen samen douchen. Toen ze zelfstandig konden zitten, wel vaker. Maar hadden er toen een van IKEA. Nu gewoon een goedkope van de van Asten

3 jaar geleden

Wij hebben de stokke flexi bath. Konden de baby inzet en onderstel lenen en hebben gehoord dat het later ook nog leuk is om als vakantie badje mee te nemen met het kamperen.

3 jaar geleden

Reactie op TessCaet

Deze van Luma
hebben wij ook.. en werkte fijn, nu voor baby nr2 alleen even nieuwe slang en dopje zodat die weer mee kan voorlopig. ik ben vooral blij met de luieremmer. easy in gebruik en met de deksel erop ruik je niks!

3 jaar geleden

Hier ook eentje van Luma, nog niet gebruikt dus geen idee hoe hij in de praktijk gaat zijn. Wel met het idee gekocht dat ook als de kleine meid wat groter is lekker in het badje kan spelen of zitten, ook bv in de zomer op balkon als dreumes/peuter(hebben zelf geen bad alleen een douche)

3 jaar geleden

☺️ hihi bij mijn dochter een knal roze . Deze we 3 keer hebben gebruikt, onding dat veel ruimte in beslag neemt dus lekker douchen. Hij is bewaard dus, voel me wel een beetje een loeder. Maar als we besluiten straks onze zoon als hij er is in bad te doen. Dan zal hij toch in deze roze moeten want ga echt geen nieuwe kopen.

3 jaar geleden

Hier ook een stokke flexi bath. Geweldig badje, “de eerste” gebruikt hem nu al 2,5 jaar met veel plezier en hij neemt nauwelijks ruimte in omdat hij opvouwbaar is. Ideaal ook voor vakanties of naar het strand

3 jaar geleden

Hier ook een stokke flexi bath. Geweldig badje, “de eerste” gebruikt hem nu al 2,5 jaar met veel plezier en hij neemt nauwelijks ruimte in omdat hij opvouwbaar is. Ideaal ook voor vakanties of naar het strand

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Deze van bébé-jou

3 jaar geleden

Wij hebben een badje van Bebe Jou overgenomen van vrienden. Proberen eerst deze uit. Kijken hoe we het vinden. Kunnen altijd nog een ander aanschaffen. Zo’n opvouwbare lijkt ons ook wel wat. Maar eerst dit maar even uitproberen.

3 jaar geleden

Deze van Luma

3 jaar geleden

Wij hebben ook een Luma badje gekocht, maar wel via Marktplaats. Voor 20 euro waren we klaar met alles erop en eraan. De badjes worden relatief kort gebruikt, dus lijden niet veel.

3 jaar geleden

Ik ben voor de Luma gegaan. Dank jullie wel lieve dames ☺️

3 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor het Stokke badje omdat wij klein wonen en ik deze dus kan opbergen in de kast als we hem niet gebruiken.

3 jaar geleden

Reactie op 228-Elise

Wij hebben een badje van Bebe Jou overgenomen van vrienden. Proberen eerst ...
Deze hebben wij ook gekozen! Want de standaard heb ik gratis van een collega gehad dus kwestie van alleen het badje nog kopen met thermometer 😊

3 jaar geleden

Gewoon een van de Hema voor ik dacht 15 euro? Zetten hem op tafel als die echt even ingesopt moet maar over het algemeen gewoon even mee onder de douch.. en als die zelf kan zitten zetten we het badje in de douch handig met spetteren.