13 Reacties

2 jaar geleden
Ik denk dat de mensen die buiten het kraamfeest langs mogen komen dit wel weten. Dus zou gewoon hun appje afwachten. Mocht je geen appje krijgen, kun je ook altijd degene die wel eerder langs mag komen zelf een appje sturen.

2 jaar geleden
Wij doen een babyborrel omdat wij helemaal gek werden van al het bezoek met onze eerste. Enkel zeer dichte kring (onze ouders, grootoudes, broers,zussen en 1-2 koppels zeer dichte vrienden laten we eerder toe). Al de rest pas op de borrel. Die is 5 weken na mijn uitgerekende datum gepland in de namiddag. Is een binnenspeeltuin bij voor de kids (al veel kids in onze kringen). En laten drankjes en hapjes serveren. Besteden alles uit zodat wij niet moeten klaarzetten en opruimen. We steken onderstaand kaartje mee bij het geboortekaartje voor de mensen die we uitnodigen.

2 jaar geleden
Deze kaartjes doen wij bij het geboortekaartje en de mensen die we eerder willen zien bellen of appen wij op verzoek, wanneer wij er behoefte aan hebben.
Werkt echt als een tierelier en we hebben zodoende ook voldoende rust tussendoor. 🤗

2 jaar geleden
Reactie op Riannevdw
Wij doen een babyborrel omdat wij helemaal gek werden van al het bezoek met ...

Bedankt voor je reactie! Qua bezoek denk ik er inderdaad het zelfde over! Leuk om jouw uitnodiging ook even te zien. Vind je het niet spannend om het 'al' 5 weken na de uitgerekende datum te doen? Stel hij/zij komt pas met (bijna) 42 weken? 🙈

2 jaar geleden
Reactie op Oma MK
Alleen briefje bij mensen die alleen op de babyborrel worden verwacht. Ande ...
Heb ik inderdaad ook over nagedacht maar ben bang dat de mensen die dan geen briefje krijgen zich niet welkom voelen 🙈 Vandaar de twijfel ook.. Ik denk nu (ahv de reacties) dat ik iedereen die ik op de babyborrel wil hebben een briefje mee stuur een anderen ook nog persoonlijk uitnodig

2 jaar geleden
Wij doen ook een Kraamfeest geven. Wij gaan dus op het kaartje ook niet schrijven dat er een Kraamfeest is of wil je graag langs komen graag even bellen. Dus qua uitnodiging niks. Ik heb via een app een mooie uitnodiging gemaakt en die maak ik tzt helemaal goed want weten nog niet wanneer we het precies gaan geven ligt aan wanneer ik beval. En die uitnodiging stuur ik gewoon digitaal naar de genodigden. Eigenlijk weten de meeste al dat wij een Kraamfeest geven en de familie of vrienden kennissen die je wel graag wilt zien die kun je toch persoonlijk nog appen van komen jullie beschuit met muisjes eten?

2 jaar geleden
Voor iedereen die je op een kraamfeest wil een uitnodiging er bij en misschien de mensen die je op visite wilt appen als je er aan toe bent?

2 jaar geleden
Reactie op xhhannna
Bedankt voor je reactie! Qua bezoek denk ik er inderdaad het zelfde over! L ...
Goh, ik hoop dat hij gewoon tussen nu en 3 weken komt 🙈 woon in België en ondanks dat ik thuis wil bevallen laten ze je hier niet voorbij de 10 dagen na UD lopen. Ik doe het juist wat “korter” af zodat mensen niet geneigd zijn om eerder te komen. En ja de mensen die geen kaartje krijgen die weten dat toch ook niet? Zijn mensen uit de zelfde vriendengroepen enz die wij vragen, Mijn ouders, schoonouders etc worden ook uitgenodigd op kraamborrel want horen er ook gewoon bij (mensen willen hun ook feliciteren).