22 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een alecto en breiden die nu uit met een extra camera voor de baby.

3 jaar geleden

Wij hebben de luvion essential 1 ding koop die vooral niet echt zo slechte babyfoon en hele slechte service...

3 jaar geleden

Wij hebben deze genomen Bekijk Philips Avent SCD923/26 Connected Beeldbabyfoon met app op: https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-scd923-26-connected-beeldbabyfoon-met-app/9300000064661806?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Ik heb net gister de alecto dvm-200 gekocht. Lang zitten zoeken, want inderdaad prijzig. Ik heb o.a. ook naar de luvion essential gekeken maar hoorde van iemand anders ook dat het bereik heel slecht is en dat was toch wel een belangrijke eis😅 net als beeldkwaliteit, ik wil als ik dan met camera heb, ook fatsoenlijk wat kunnen zien:) en verder liedjes, terugspreekfunctie, temperatuuraanduiding, geen WiFi, geen app, en als er niks aan de hand is dat het scherm dan uit is. Ik hoop dat deze zeker 2 jaar mee gaat. Maar dat zullen we vanzelf merken😅

3 jaar geleden

Bol.com heeft babyfoons in de aanbieding

3 jaar geleden

Ik heb een paar weken geleden deze gekocht: Alecto DVM-71. Nog niet in gebruik maar al wel even getest toen hij binnenkwam en werkt heel goed. Kost maar 61,- 👍

3 jaar geleden

Wij hebben deze als reserve op onze google camera's , hij staat nu bij mn ouders erg fijn ding ook niet zo duur :) https://www.bol.com/nl/nl/p/luvion-platinum-3-babyfoon-met-camera-premium-baby-monitor/9200000107247856/?bltgh=rTLAMqgO6nM8AvMsiUJP4w.2_18.27.ProductPageUrl

3 jaar geleden

Wij hebben de “Luvion Essential Limited Black Edition” al anderhalf jaar in gebruik en zijn erg tevreden. Nog nooit problemen mee gehad 😃. Voor ons 2e kindje kopen we nog zo’n zelfde erbij.

3 jaar geleden

Wij hebben de de orretti v9, is nu tijdelijk niet leverbaar op bol.com. Deze is met een apart scherm en beter beveiligd (niet via WiFi)

3 jaar geleden

Iemand een tip voor een babyfoon die zowel een scherm heeft en ook per app te zien is? Als die bestaan😬

3 jaar geleden

4 jaar geleden de alecto dvm 200 gekocht, 2 jaar geleden een uitbreidingscamera erbij. En net weer een extra camera besteld voor nummer 3. Dik tevreden met bereik en kwaliteit!

3 jaar geleden

Wij hebben de Alecto DBX-80, is wel zonder camera maar wij gebruiken er zelf een losse camera bij die we nog hadden liggen.

3 jaar geleden

Ik ben wel benieuwd naar de redenen waarom je kiest voor een babyfoon met camera? Pure interesse! Omdat ik die zelf niet had voor de eerste en de camerafunctie toen geen seconde gemist heb. Moet er wel bij zeggen dat onze dochter de eerste maanden overdag lekker in de box sliep waar we haar konden zien en bij ons op de kamer sliep snachts en dus pas mee naar boven ging als wij ook naar bed gingen. Ben me ervan bewust dat dat niet voor iedereen geld!

3 jaar geleden

Wij hebben de Philips, die doet het al bij 2 kinderen ik moet ff checken of hij het nu nog doet, anders zou ik die aanraden

3 jaar geleden

Luvion Essential limited edition black :)

3 jaar geleden

Reactie op MichelleSp

Wij hebben deze genomen Bekijk Philips Avent SCD923/26 Connected Beeldbab ...
Deze hebben wij ook. Enige babyfoon met een mega goed bereik in een nieuwbouw woning! Super blij mee. Zelfs als je van de zomer lekker achterin de tuin zit nog goed bereik.

3 jaar geleden

Iemand een tip voor een babyfoon die zowel een scherm heeft en ook per app ...
Jazeker bestaan die😉, heb hem net besteld. Levertijd is wel pas 6 febr via de babydump ( was hij het goedkoopst) het gaat om de" luvion grand elite 3 connect"

3 jaar geleden

Ik ben wel benieuwd naar de redenen waarom je kiest voor een babyfoon met c ...
Omdat het kan 😉! Persoonlijk vind ik het een luxe product, maar dan kan ik nog wel een hele lijst aan babyproducten opnoemen. Ik denk dat het maar net is wat je ervoor over hebt, financieel én gevoelsmatig. Zo heb ik afgelopen weekend een babyfoon gekocht met camera. Thuis heb ik hem niet nodig, alles is gelijkvloers en met 4 á 5 stappen ben ik van de woonkamer in de slaapkamer. Maar als wij samen of zij alleen ergens anders gaat logeren, dan vind ik het een fijn idee dat ik of de oppas haar kan zien. Bij anderen ligt zij dan wél boven en dus verderweg. Uiteraard had ik kunnen wachten hoe het straks daadwerkelijk in de praktijk zal zijn. Ik bedoel .... vandaag besteld, morgen in huis. Maar wat ik nu kan regelen wil ik ook graag geregeld hebben. Op dit moment zit ik in de luxe positie dat ik een keuze heb en voelt dit voor mij goed.

3 jaar geleden

Wij hebben de Google Nest. Officieel niet als babyfoon bedacht, maar werkt dus met app en scherm en mega goede camera. Het scherm en de camera koop je los. Je kan er ook andere camera’s aan verbinden. In de korting hadden wij ‘m voor 130/140 totaal, zo iets.