25 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op JamieJoan
Ik heb deze kamer besteld niet helemaal zwart maar wel een beetje 😊

Deze hebben wij ook besteld! Erg mooie set! 😃
3 jaar geleden
Wij hebben deze set 😊 ik wilde ook eerst alles zwart maar dat durfde ik niet meer ivm licht inval. Wilde niet dat t te donker werd

3 jaar geleden
Reactie op cyanidepeach
Wij hebben deze set 😊 ik wilde ook eerst alles zwart maar dat durfde ik ni ...

Leuk! Ik wilde ook eerst zwart omdat ik echt bijna alles zwart heb en ben ook voor deze gegaan 🤎🤎
3 jaar geleden
Reactie op cyanidepeach
Wij hebben deze set 😊 ik wilde ook eerst alles zwart maar dat durfde ik ni ...

Wauw waar komt deze vandaan 🤩
3 jaar geleden
We hebben de box zwart (gratis over kunnen nemen van een vriendin, ideaal en je hergebruikt! Hij was wit dus zwart geverfd). Maar die staat in de woonkamer. Wel heb ik een ledikantje bij de kringloop op de kop kunnen tikken. Die verven we ook nog zwart maar dan houden we de spijlen in de hout kleur. Die hebben we alleen nog niet geverfd. En ik heb een trolley vanuit mijn vorige woning en die hergebruiken we voor een commode! Die heeft ook een zwart/hout look. Zo koop je niet teveel nieuw en gebruik je dingen die je al hebt!

3 jaar geleden
Deze had ik nog en wilde ik ook absoluut niet weg doen. Maar te weinig plek voor ivm samenwonen, dus toen kwamen we op het idee om hier de commode van te maken. We hebben bijna alle muren in de kamer wit. Behalve 1, die is een soort groen/donkere mint kleur. Zelf maken we een kleding kast ivm een uitbouw van de meterkast. Die planken zijn van dezelfde kleur groen en witte kleding ophangrekken (allebei koopjeshoek bij de ikea gescoord!). Een industriële zwarte lamp bij de kringloop kunnen scoren. En de wandplankjes zijn zwart 😊
Brengt wel veel voldoening om aan bepaalde dingen niet teveel uit te geven en te hergebruiken. Natuurlijk halen we bepaalde dingen ook gewoon nieuw! 🥰

3 jaar geleden
Reactie op RoosXO
Nog lang niet af maar t begin is er, bedje hadden wij nog van zijn broertje ...

Heel mooi😍 wij hebben wit met hout en zwart😍
3 jaar geleden
Bij ons zijn alle meubels in de kinderkamer zwart. In combinatie met gekleurde accessoires ziet het er, naar mijn mening, heel mooi uit! Ik baal alleen van het stof. Als je ze 's morgens schoon maakt, zie je het 's middags alweer bijna liggen. Als ik opnieuw zou kiezen, zou ik denk ik voor het praktische voor een andere set gaan. Ben wel enorm blij met de zwarte box in de woonkamer.
3 jaar geleden
Reactie op RoosXO
Ook leuk!!😍
Als het een jongen zou worden zouden wij ook met meer zwart werken.
En wordt het een meisje houden wij het rustig.
Wij krijgen een kleine meid💖
3 jaar geleden
Reactie op Momtobe2023
Wauw waar komt deze vandaan 🤩
Baby dump vintage honey job 😊
3 jaar geleden
Reactie op JamieJoan
Ik heb deze kamer besteld niet helemaal zwart maar wel een beetje 😊

Wij hebben deze set bij de eerste aangeschaft en gaan hem nu ook bij de tweede gebruiken. Erg mooie set, persoonlijk vind ik de commode wel erg klein met weinig ‘werkruimte’ om dingen ernaast te zetten en zou ik anderen adviseren om voor een grotere te gaan. Maar dat is persoonlijke voorkeur en een kwestie van wennen uiteindelijk :)