5 Reacties

3 jaar geleden

Als je hem niet vol in de rook zet kan dat prima hoor! Het is niet het meest gezonde, maar dat is voor ons hetzelfde. Wij hebben hem gewoon buiten en eerder gingen we gourmetten en toen zat hij ook aan tafel馃憖

3 jaar geleden

Wij hebben dit weekend ook thuis bbq gehad met vrienden. Ik heb onze zoon gewoon lekker binnen in de box gelegd te spelen, zelf buiten gebleven. Deur open zodat ik hem wel kan horen. Hij vermaakt zichzelf wel. En zijn box staat voor het raam dus ik kon hem wel zien. De fles heb ik gewoon buiten gegeven, uit de rook. Denk dat het uit de wind wel wat meevalt. Onze zoon had het vooral gewoon te warm buiten waardoor ik hem binnen heb gelegd.

3 jaar geleden

Bij ons lag hij op een speelkleed op de grond, in de schaduw. Vermaakte zich prima met naar de bomen en schaduwen kijken. Met voeden natuurlijk wel op schoot, maar dan gewoon uit de rook. Als de wind draait, kan je zelf ook verplaatsen met hem. Ik ga ervan uit dat dat kleine beetje rook wat er dan misschien binnenkomt niet schadelijker is dan de uitlaatgassen als ik langs een drukkere weg loop

3 jaar geleden

Wij hebben dit weekend ook een BBQ gedaan. Hij lag gewoon in zijn kinderwagen bij ons aan tafel. Gewoon opletten dat de rook niet richting je kindje gaat en dat hij in de schaduw staat

3 jaar geleden

Wij hebben dit weekend ook bbq gehad, wij hebben een tentje (met UV50+ bescherming) die in de schaduw gezet en hem met iets van speelgoed er in gelegd en dan zo goed als mogelijk uit de rook. Dit ging naar mijn idee prima!