94 Reacties

3 jaar geleden

Wij gaan voor muurstickers van inspio, luchtballonnen in beige kleurtinten

3 jaar geleden

Bij ons is Dombo de inspiratie maar weten nog niet of het een jongen of meisje is

3 jaar geleden

Reactie op Po0dleGirl

Bij ons is Dombo de inspiratie maar weten nog niet of het een jongen of mei ...
Spannend!

3 jaar geleden

Hebben super leuk begang gekocht op fotobehang.com Leuk prijsje, heel mooi behang en heel veel keuze

3 jaar geleden

Bij Poespas.nl hebben ze mooi fotobehang, voor jongens en meisjes

3 jaar geleden

Studio ditte heeft leuk behang. Wie weet zit er wat voor je bij :-)

3 jaar geleden

Dit foto behang dit weekend geplaatst 😄 is van photowall. Hebben ze (te) veel keus😜

3 jaar geleden

Op www.kleinenstoer.nl zijn ook leuke muurstickers en behang te vinden!

3 jaar geleden

Allemaal hele mooie websites met origineel behang maar 90€ per rol vind ik echt veel geld 🤭 Een fotoprint komt ook op het wandje in deze kamer niet zo mooi uit.. Dus k moet nog even verder zoeken!

3 jaar geleden

Ligt er een beetje aan ook wat je zoekt? Iets met diertjes, autotjes etc. of iets neutraals. Wij hebben een subtiel behang met licht zilver er in van de karwei. Was echt niet duur. Ook Action heeft goedkoop neutraal behang. Wij leuken het op met schilderijtjes e.d. Ik vind de drukke prints erg leuk, maar weet ook dat ik het snel zat ben en dan zit je met een jungle aan dieren op je muur.. Mijn VK zegt ook dat neutraal voor kleintjes beter is in de slaapkamer. Drukke printjes kunnen teveel prikkels geven.

3 jaar geleden

Wij gaan voor dit jungle foto behang! En stemmen de accessoires daar op af😊

3 jaar geleden

Ligt er een beetje aan ook wat je zoekt? Iets met diertjes, autotjes etc. o ...
Ja, hetzelfde idee hier! Maar zelfs 'neutraal' vind ik lastig! Hahaha.. Net even bij een interieurzaak binnen gewandeld en wat ideeën opgedaan. Merk dat ik wat meer lef mag hebben.

3 jaar geleden

Zachte kleuren met leuke zoekplaatjes als hij wat groter is, en wat te kijken heeft op de commode.

3 jaar geleden

Ik ben helemaal fan van binnenzoet en roomblush. Wel wat duurder, maar hele mooie printjes! Bij mij gaat het daar 1 van worden denk ik

3 jaar geleden

Reactie op MVSVB

Ik ben helemaal fan van binnenzoet en roomblush. Wel wat duurder, maar hele ...
Binnenzoet ken ik maar zat voor mij niet echt iets tussen of erg duur. Ik ga Roomblush eens Googlen!

3 jaar geleden

Leuke websites, hét behang helaas nog niet gevonden. Iemand anders nog tips voor soortgelijke websites?

3 jaar geleden

Reactie op SJVD2020

Bij Poespas.nl hebben ze mooi fotobehang, voor jongens en meisjes
Bedankt ! Ik heb dankzij jouw tip op deze site ons papiertje gevonden voor de jongenskamer 😄

3 jaar geleden

Ik was me ook een beetje aan het oriënteren en kwam op deze selectie.

3 jaar geleden

Wij hebben een lion king kamer gemaakt. Wel universeel! De hornbach komt het goedkoopste uit de test 😊

3 jaar geleden

Dit hebben wij hangen bij ons zoontje.