94 Reacties

3 jaar geleden
Bij ons is Dombo de inspiratie maar weten nog niet of het een jongen of meisje is

3 jaar geleden
Reactie op Po0dleGirl
Bij ons is Dombo de inspiratie maar weten nog niet of het een jongen of mei ...
Spannend!

3 jaar geleden
Allemaal hele mooie websites met origineel behang maar 90€ per rol vind ik echt veel geld 🤭
Een fotoprint komt ook op het wandje in deze kamer niet zo mooi uit.. Dus k moet nog even verder zoeken!

3 jaar geleden
Ligt er een beetje aan ook wat je zoekt? Iets met diertjes, autotjes etc. of iets neutraals. Wij hebben een subtiel behang met licht zilver er in van de karwei. Was echt niet duur. Ook Action heeft goedkoop neutraal behang. Wij leuken het op met schilderijtjes e.d. Ik vind de drukke prints erg leuk, maar weet ook dat ik het snel zat ben en dan zit je met een jungle aan dieren op je muur.. Mijn VK zegt ook dat neutraal voor kleintjes beter is in de slaapkamer. Drukke printjes kunnen teveel prikkels geven.

3 jaar geleden
Ligt er een beetje aan ook wat je zoekt? Iets met diertjes, autotjes etc. o ...
Ja, hetzelfde idee hier!
Maar zelfs 'neutraal' vind ik lastig! Hahaha.. Net even bij een interieurzaak binnen gewandeld en wat ideeën opgedaan.
Merk dat ik wat meer lef mag hebben.

3 jaar geleden
Zachte kleuren met leuke zoekplaatjes als hij wat groter is, en wat te kijken heeft op de commode.

3 jaar geleden
Reactie op MVSVB
Ik ben helemaal fan van binnenzoet en roomblush.
Wel wat duurder, maar hele ...
Binnenzoet ken ik maar zat voor mij niet echt iets tussen of erg duur. Ik ga Roomblush eens Googlen!

3 jaar geleden
Leuke websites, hét behang helaas nog niet gevonden. Iemand anders nog tips voor soortgelijke websites?

3 jaar geleden
Reactie op SJVD2020
Bij Poespas.nl hebben ze mooi fotobehang, voor jongens en meisjes
Bedankt ! Ik heb dankzij jouw tip op deze site ons papiertje gevonden voor de jongenskamer 😄