31 Reacties

3 jaar geleden

Herkenbaar alleen willen wiegen en bij je willen zitten. Gewoon helemaal last van me rug van het staan enzo

3 jaar geleden

Hier hetzelfde had gisteren ook even een jank momentje omdat het me allemaal even te veel werd🙈 mag hem ook niet in zijn box leggen en wil alleen bij mij liggen. Maar vandaag rond gelopen met de kinderwagen en hij was de hele tijd rustig. misschien werkt dit ook bij jou kleine.

3 jaar geleden

Mijn baby is 4 weken maar herken het wel. Geen idee hoe het met 6 weken is? Hopelijk niet nog erger . Hier ook veel huilen de laatste dagen . Vandaag van 15:30 tot nu net 20;00. Mijn partner is op stap en ik zit hier met een jank baby. Kan zelf wel mee janken 🙈 hij ligt nu op mijn buik te slapen maar durf hem niet weg te leggen want bang dat ik hem weer wakker maak en daarmee weer gaat krijsen. Ik lees dus graag mee, het is moeilijk vol te houden inderdaad . Ik heb wel de app oei ik groei en daarmee zie ik dat mijn zoontje nu een sprongetje heeft , dus wellicht komt het daardoor? Dit wordt berekend aan de hand van je uitgerekende datum en niet je bevalling datum . Mijn zoontje was 1 week de laat dus zit nu in week 5 . En rond week 5/6 hebben de meeste babies hun eerste sprong . Misschien jouw ventje ook?

3 jaar geleden

Jaa hier precies het zelfde. Ik leg me er bij neer. Eerst blijven proberen in bed te leggen. Nu denk ik achja hij heeft me nodig. Draag hem veel in de draagzak en slaapt op me borst. Gelukkig slaapt hij snachts wel.

3 jaar geleden

Herkenbaar! Mijn zoontje is morgen 6 weken en opeens sinds twee dagen aan het huilen, slaapt zowel s nachts als overdag niet meer in eigen bedje. Dus ik leef met je mee! Draagzak gebruik ik nu maar even heel veel om t vol te houden. Minder oefenen met eigen bedje om niet telkens met een te overstuur kind te zitten. Hopen op betere tijden 🙏🏻

3 jaar geleden

Geen antwoord jammer genoeg.. Zo herkenbaar hier! 2 pittige dagen en nachten achter de rug.. niet alleen willen slapen. Zelf ook zo moe, zie tegen komende nacht op.. Inderdaad hoelang duurt dit?🙈

3 jaar geleden

Ik denk dat onze kleine (vandaag precies 6 wk) het sprongetje deze week heeft gehad. Niet kunnen wegleggen en alleen maar huilen. Het was 2 dagen heel erg en daarna 2 dagen steeds minder. Vandaag was ie weer voorbeeldig en ineens de hele dag aan het lachen😍 dat lukte hem voorheen nog niet. Hier dus 4 dagen in totaal waarvan 2 heel heftig waren

3 jaar geleden

K heb hier ook zo'n terror in huis...

3 jaar geleden

Hopelijk kunnen we zo lekker slapen 🙏

3 jaar geleden

Is een draagzak / doek een optie? Kan je zoontje lekker bij jou zijn en jij hebt dan gewoon je handen vrij.

3 jaar geleden

Reactie op lindsayrs

Is een draagzak / doek een optie? Kan je zoontje lekker bij jou zijn en jij ...
Ik heb het nog altijd niet goed onder de knie om hem er goed in te krijgen. 😅 In begin in alles goed maar word onrustig als hij er even inzit. Ik denk dat hij met zijn voeten vast komt tussen de band en mijn buik en dit pijn doet..

3 jaar geleden

Hoe lang heeft dit geduurd?? Ons zoontje is vandaag precies 6 weken, en wil sinds 3 dagen ineens overdag niet meer in bedje slapen. Alleen in de draagdoek, auto of wandelwagen. Maar dan moeten we wel ten alle tijden in beweging blijven. Voorheen sliep hij gewoon alle slaapjes in zijn bed. Dus ik ben even benieuwd of dit gewoon een fase is 😅

3 jaar geleden

Ook hier een meisje van 6+2 en al 3 dagen echt drama, maar ik moet bekennen dat ze ook in de twee weken ervoor al best veel huilde. Wel is het nu echt erger. Ze slaapt 's nachts gelukkig wel goed. Overdag zijn het hazenslaapjes. Als ze wakker is en niet te eten krijgt, huilt ze echt veel. Wegleggen lukt dan niet, draagzak vindt ze verschrikkelijk, maar ook als ze bij mij ligt/ zit, krijg ik haar lang niet altijd getroost. Gister op zoek gegaan naar een osteopaat, maar die zitten allemaal vol de aankomende weken...

3 jaar geleden

Hier ook 6 weken en 2 dagen en ook meer huilen

3 jaar geleden

Bij ons is het de hele week al op en af. 1 dag lekker slapen en heel rustig, en dat dan weer moeten bekopen met een dag drama drama drama, en dan de volgende dag niets aan de hand etc. Om gestoord van te worden. Proberen vooral gewoon onszelf voor te houden dat t maar tijdelijk is. T wordt uiteindelijk weer beter.

3 jaar geleden

Reactie op Kaatjekato

Ook hier een meisje van 6+2 en al 3 dagen echt drama, maar ik moet bekennen ...
Toevallig van de week naar een osteopaat geweest. Hij had voor mij de volgende tips. Pink geven ipv fiep. Duwt de kleine de pink weg is het honger. Anders zuigbehoefte die de kleine via de fiep onvoldoende krijgt. Dit gaat ook gepaard met krampjes. Zelf zijn wij ook al een aantal dagen in de weer met ons mannetje. Waarschijnlijk heeft het ook te maken met een sprongetje.. tenminste i hope so..

3 jaar geleden

Hier ook een huilerige baby sinds een paar dagen. Mijn kleintje is dinsdag pas 6 weken. Voorheen meldde hij zich om de 3/4 uurtje voor melk (bv). Nu is het overdag zowat om het uur. Mijn borsten voelen leeggezogen. Normaal kon ik hem voeden en ook wegleggen zonder gehuil, nu niet meer. Slaapt slecht overdag ( gelukkig snachts wel goed). Zeg mij aub dat dit een fase is, want ik ben ook KO 😭

3 jaar geleden

Reactie op SJa94

Hier ook een huilerige baby sinds een paar dagen. Mijn kleintje is dinsdag ...
Hier is het een fase geweest! Het wordt echt beter🥰 Was een hel, zo noem ik het zelf, niet alleen willen liggen. Alleen maar huilen, snachts een droom! Maar overdag😭😨 ik kon niet meer. Paar daagjes!!! Komt echt goed

3 jaar geleden

De 6-weken spring duurt gemiddeld 6 dagen! Dus nog even volhouden allemaal!

3 jaar geleden

Ik dacht dat we er redelijk doorheen kwamen. Tot vanochtend 345. Toen besloot mevrouw dat ze het helemaal niets vond in de wieg. En de wieg staat stijf naast ons bed, dus ze kon ons zien en ruiken enzo. En ik vind kinderen in bed helemaal niets. Om 515 gezwicht. Zij sliep beter, ik nog steeds niet. De nachten hiervoor sliep ze van 2230 tot 5 a 6. Dat was veel fijner