16 Reacties

3 jaar geleden

Puppy trainers bij de action! 7 stuks voor 1.89 euro

3 jaar geleden

Ik leg er een hydrofiele luier over. Die kan daarna de was in

3 jaar geleden

Action! Puppymatjes haha

3 jaar geleden

Wij leggen er gewoon een hydrofieldoek overheen. Poept of plast ze daaroverheen dan is t zo in de was gegooid.

3 jaar geleden

Ik leg er ook een hydrofiele doek op!

3 jaar geleden

Hydrofiele doek erop leggen :)

3 jaar geleden

Gewoon hydrofieldoeken.. kan je altijd wassen en heel duurzaam gaan jaaaaaren mee en uiteindelijk gebruik je ze als versleten afdroog/schoonmaakdoek Mijn neefje van 10 gebruikt de washandjes nog steeds :)

3 jaar geleden

Wij gaan wasbare luiers gebruiken en hebben daar verschoonmatjes voor onderweg bij gekocht. Van Blümchen. Misschien is dat een optie? Die kan je gewoon meewassen met je was en laten drogen 😊

3 jaar geleden

Puppy matjes van de action gebruiken wij! Hydrofiele doek is leuk maar als ze plast is alsnog alles nat want dat lekt er gewoon door…

3 jaar geleden

Puppy matjes bij de action 😅

3 jaar geleden

Of hydrofiele doek !

3 jaar geleden

Gewoon een hydrofiele doek erover.

3 jaar geleden

Hydrofiele doek erover en alvast een schone luier onder de huidige leggen als ze erop ligt. Dan plast/poept ze daarop als je de huidige weghaalt.

3 jaar geleden

In duitsland stukken goedkoper bij de DM

3 jaar geleden

Wij hebben een Leander Matty aankleedkussen! Deze is van een gegoten pur gemaakt, een zacht rubber achtig materiaal en hier hoeft geen hoes overheen. Heel gemakkelijk schoon te maken dus hierbij heb je geen matjes nodig. Het enige kleine nadeel vind ik dat het wat koud kan aanvoelen, maar hiervoor leg ik er gewoon een hydrofiele doek overheen.

3 jaar geleden

Wij hebben in een stoffen winkel een stuk materiaal gekocht voor 4 euro die je makkelijk kunt afvegen met een natte doek en dan weer opdroogt. Hebben we in 3 stukken geknipt dus hebben op verschillende plekken z’n matje :)