16 Reacties

één jaar geleden

Lippenbalsem, iets te lezen, snacks voor je man/vriend, uhm... De setjes kleren voor de baby in ziplock zakjes doen. Met de maat er voor op geschreven. Zodat je zeker weet dat de setjes zoals jij bedacht hebt, ook aan gedaan word.

één jaar geleden

https://youtu.be/Aud40SCoTkE Ik had een handig filmpje gevonden ergens op dit forum en opgeslagen. Wordt verteld wat vooral en vooral niet in te pakken!

één jaar geleden

ik vond vooral een oversized zwart tshirt heel fijn voor tijdens de bevalling (toen gekocht bij de hema) je wil niet te veel aan en qua bloed is zwart een goeie :-) verder was ik blij met liga's en een fles aanmaak limonade tegen de dorst. en het eerste pakje voor de baby. verder niks nodig gehad.

één jaar geleden

oh en een chille lossige broek en trui om aan te doen na de bevalling om naar huis te gaan.

één jaar geleden

Super dankje wel !

één jaar geleden

Oplader van de telefoon!

één jaar geleden

Muziekboxje, iets te eten en drinken (ik had zoooo'n honger), Dextro voor als je je slap voelt, lippenbalsem als tip gekregen (gebruik ik normaal nooit maar tijdens de bevalling had ik echt droge lippen), en uiteraard kleding voor jezelf en de baby, een schoon shirt en deo voor manlief, ik had een cordring mee om ipv navelklem te gebruiken. Muntje voor je rolstoel als je richting de auto gaat (in sommige zkh nodig) Id kaart etc Als ik nog iets nuttigs verzin vul ik nog wel aan 😋

één jaar geleden

Een warmwater kruik. Zo fijn om de weeën te verzachten.

één jaar geleden

Warme sokken

één jaar geleden

Reactie op 228-Elise

https://youtu.be/Aud40SCoTkE Ik had een handig filmpje gevonden ergens op ...
Dit is mega handig!

één jaar geleden

Als je langer als een dag blijft massage olie. Heel mijn schouders en armen zaten de eerste dagen vast omdat je die houding van een baby dragen echt nog niet gewoon bent.

één jaar geleden

Eten! Mijn dochter was om half 9 s avonds geboren in het ziekenhuis. De keuken was dus al dicht en ik had de hele dag nog niks kunnen eten door de weeën. Gelukkig kregen we nog een boterham. En een muziekboxje, voor achtergrond muziek.

één jaar geleden

Gevulde autotank :) je wil niet ook nog moeten tanken op weg naar het zkh. Houdbaar eten voor je partner in de nacht. We hadden chocobroodjes, wasacrackers enz. Muziekoortjes. Zat helemaal in m'n eigen bubbel. Verder niet teveel meenemen

één jaar geleden

Naast wat hier al is genoemd heb ik er ook nog een aantal dingen opstaan: Haarelastiekje Rietjes Flesje water met pompje Fijn om het bij elkaar aanvullingen te kunnen lezen. Zo hebben we een zo compleet mogelijk lijstje om straks in te pakken 😊

één jaar geleden

Heel erg bedankt

één jaar geleden

Elastiekjes en een groot shirt/nachthemd zodat je billen nog een beetje bedekt zijn. Verder had ik tijdens de bevalling geen tijd/behoefte voor iets anders. Dus ik zou ook echt niet te veel meenemen.