9 Reacties

2 jaar geleden

Ik vond ze helemaal prima! Geur ook lekker. Maar mijn man was de geur na een poosje zat... net als alle andere: zwistal, pampers, etc. Wij wisselen dus best vaak af. Waaronder ook die van de action. Dus gewoon lekker proberen :-)

2 jaar geleden

Hier vinden we die van de action zelf ook al fijn. Dus voor de baby ook prima 😁

2 jaar geleden

Mijn dochter kon er goed tegen. Ik nam altijd de sensitive.

2 jaar geleden

Ik zou die van huggies doen. Die zijn veel fijner dan die teddy. Vind ik. Als ik wegwerp gebruik dan de huggies pure (normaal doen we wasbaar). Weinig ingrediënten en geen stinkgeurtje eraan.

2 jaar geleden

Zou de lijst van samenstelling even checken, wat er dus in zit. Wij gaan voor Naïf omdat die natuurlijk zijn ☺️. We switchen vast nog wel, maar voor het pasgeboren babyhuidje hebben wij liever niet teveel troep/parfum etc

2 jaar geleden

Persoonlijk vind ik die teddy care fijner dan de doekjes van huggies. Behalve die natural care van huggies dan, die heeft een heel fijn luchtje (beetje zoetig). Ik haal af en toe een pakje als ik door de zwitsal voorraad heen ben.

2 jaar geleden

Wij hebben zelf echt een hekel aan huggies, maar omdat we er dus heel snel gaten intrekken🤣 Geen idee hoe maar voor ons is het geen goed merk. De teddy doekjes die hebben we nog nooit gebruikt. Meestal hebben we pampers pure of water wipes en heeel soms zwitsal nu onze man al wat ouder is.

2 jaar geleden

Reactie op Vliegtuigje92

Wij hebben zelf echt een hekel aan huggies, maar omdat we er dus heel snel ...
Ik kreeg hele gekke blikken dat ik vertelde dat we ze steeds kapot trokken. 😂 gelukkig dus niet de enige. Overigens heb ik dit alleen met de huggies waterwipes, gok dat jij die ook hebt?

2 jaar geleden

Reactie op Motherofboys

Ik kreeg hele gekke blikken dat ik vertelde dat we ze steeds kapot trokken. ...
Ik heb ze al heel lang niet meer gehad dus geen idee welke huggies dat waren, maar ik koop ze echt niet meer 🤣