14 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb de Philips avent gekocht en de factuur als declaratie ingediend bij zilveren kruis. Kreeg keurig binnen een paar werkdagen reactie, goedkeuring en uitbetaling van de declaratie. De kolf zelf was na heel veel korting (55% korting) uiteindelijk nog maar €54, dus uiteindelijk heeft het me niks gekost.

2 jaar geleden
Heeft iemand ook enig idee of Ditzo iets vergoed qua kolf? Ik heb echt overal gezocht voor mijn idee maar kan niks vinden😅

2 jaar geleden
Heeft iemand ook enig idee of Ditzo iets vergoed qua kolf? Ik heb echt over ...
Op de site van ditzo kan ik het ook niet terug vinden, maar volgens mij vergoeden z ehet niet.
https://www.borstkolven.net/borstkolven/borstkolf-vergoeding-zorgverzekering/
Hier staat ie ook benoemd als geen vergoeding en helaas ook geen lactatiekundige.

2 jaar geleden
Reactie op Kelly1245
Op de site van ditzo kan ik het ook niet terug vinden, maar volgens mij ver ...
Ah nou dan lag het niet aan mij dus haha, had inderdaad al een vermoeden hoor dat ze het niet vergoeden.
Helaas

2 jaar geleden
Ik heb dit toevallig vorige week nagevraagd bij de servicedesk van ZK. Inderdaad je kan het in de winkel of webshop kopen en die factuur indienen via “declaraties” zoals je ook andere zorg declaraties zou indienen. Je krijgt dan tot 75 euro terug. Mocht je er dus 1 kopen die onder de 75 euro is krijg je natuurlijk niet 75 euro terug maar het bedrag wat je betaald hebt.
😊

2 jaar geleden
Ik kreeg bij zilveren kruis zelf mijn via AliExpress aangeschafte Youha kolf vergoed 😬.