14 Reacties

2 jaar geleden

Ja vraag dit me ook af! Heb er een overgenomen van iemand (overgekocht) maar dan natuurlijk geen factuur van.. Zal wel niet kunnen dan?

2 jaar geleden

Er staat onder dat tweedehands niet vergoed wordt dus ik denk het helaas niet.

2 jaar geleden

Iemand ook bij cz dit vergoed gekregen kan het daar helaas weer niet vinden 🤣

2 jaar geleden

Ik heb de Philips avent gekocht en de factuur als declaratie ingediend bij zilveren kruis. Kreeg keurig binnen een paar werkdagen reactie, goedkeuring en uitbetaling van de declaratie. De kolf zelf was na heel veel korting (55% korting) uiteindelijk nog maar €54, dus uiteindelijk heeft het me niks gekost.

2 jaar geleden

Reactie op MissPriss

Ik heb de Philips avent gekocht en de factuur als declaratie ingediend bij ...
Hmm klopt het inderdaad dan dat er 75 euro vanaf gaat. Wel handig we betalen zoveel verzekering ieder maand. Hebben we er eindelijk wat aan😂👍

2 jaar geleden

Ja! Ik heb het ook ingediend! Wel hebben veel kraamzorg praktijken ze eerst in de verhuur. Dan kun je kijken welke je het fijnste vind en dan die kopen?

2 jaar geleden

Ja ik heb gewoon op bol.com gekocht en de factuur ingediend

2 jaar geleden

Heeft iemand ook enig idee of Ditzo iets vergoed qua kolf? Ik heb echt overal gezocht voor mijn idee maar kan niks vinden😅

2 jaar geleden

Heeft iemand ook enig idee of Ditzo iets vergoed qua kolf? Ik heb echt over ...
Op de site van ditzo kan ik het ook niet terug vinden, maar volgens mij vergoeden z ehet niet. https://www.borstkolven.net/borstkolven/borstkolf-vergoeding-zorgverzekering/ Hier staat ie ook benoemd als geen vergoeding en helaas ook geen lactatiekundige.

2 jaar geleden

Reactie op Kelly1245

Op de site van ditzo kan ik het ook niet terug vinden, maar volgens mij ver ...
Ah nou dan lag het niet aan mij dus haha, had inderdaad al een vermoeden hoor dat ze het niet vergoeden. Helaas

2 jaar geleden

Ik heb dit toevallig vorige week nagevraagd bij de servicedesk van ZK. Inderdaad je kan het in de winkel of webshop kopen en die factuur indienen via “declaraties” zoals je ook andere zorg declaraties zou indienen. Je krijgt dan tot 75 euro terug. Mocht je er dus 1 kopen die onder de 75 euro is krijg je natuurlijk niet 75 euro terug maar het bedrag wat je betaald hebt. 😊

2 jaar geleden

Ik kreeg bij zilveren kruis zelf mijn via AliExpress aangeschafte Youha kolf vergoed 😬.

2 jaar geleden

Reactie op hoiikbendenise

Ik kreeg bij zilveren kruis zelf mijn via AliExpress aangeschafte Youha kol ...
Ik had vandaag gebeld met zilverenkruis en een Ali expres kolf wist ze niet zeker of die ook vergoed werd maar zo te zien wel lekker handigg

2 jaar geleden

Heel erg bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb gebeld met zilverenkruis en het klopt je moet factuur vanje aankoop toezenden als declaratie endan krijgje het vergoed