27 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb er ook een matras onder zitten, zonder matrasbeschermer, boxkleed zit erover dus vond matrasbeschermer niet nodig. Had het wel nagevraagd en het was niet noodzakelijk, maar vond zelf die kleden ook wat te dun en leek mij voor de kleine niet echt lekker liggen/ergonomisch 🙂
3 jaar geleden
Reactie op Bloempje3690
Ik heb er ook een matras onder zitten, zonder matrasbeschermer, boxkleed zi ...
Nee, precies, dat dacht ik idd ook. Thanks!
3 jaar geleden
Wij hebben een matras en boxkleed. Ervaren als zeer handig mocht er wat voeding terug komen gooide wij het boxkleed de was is. Zoontje kon dan alsnog lekker in de box liggen met het matras.
3 jaar geleden
Wij doen alleen een kleed, hebben er twee, dus als de een vies is en de was in gaat leggen we de ander er in :)
3 jaar geleden
Noodzakelijk is het niet, kraamverzorger zei bij ons dat alleen een boxkleed prima is. Maar denk vooral lekker doen waar een ieder zich goed bij voelt😁 wij hebben zelf enkel een boxkleed met een babynestje erin 😊
3 jaar geleden
Noodzakelijk is het niet, kraamverzorger zei bij ons dat alleen een boxklee ...
Nee, je leest het inderdaad ook niet echt dat het perse nodig. Voor nu neig ik meer naar het wel doen haha! Thanks iig!
3 jaar geleden
Reactie op Maya81
Is niet nodig een matras. Is zelfs gevaarlijk om er een matras onder te leg ...
Waarom is het gevaarlijk?
3 jaar geleden
Hier ook een matras met hoes en daarop een boxkleed. Vond het ook maar dun anders, dus voelde dit beter. Het is volgens mij enkel 'gevaarlijk' wanneer ze druk gaan rollen en bewegen. Dat je dan moet uitkijken dat ze niet onder het boxkleed rollen, maar goed dat is zonder matras ook geen goed idee lijkt me.
3 jaar geleden
Hier had ik bij de jongens 15 jaar terug alleen boxkleed wist niet eens dat zE bestonden 🙈.
Nu boxmatras , hoeslaken en boxkleed en 1 verschoning 😇😁