27 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er ook een matras onder zitten, zonder matrasbeschermer, boxkleed zit erover dus vond matrasbeschermer niet nodig. Had het wel nagevraagd en het was niet noodzakelijk, maar vond zelf die kleden ook wat te dun en leek mij voor de kleine niet echt lekker liggen/ergonomisch 🙂

3 jaar geleden

Ik heb een matras, want dan kan ze ook erin een slaapje doen, en lijkt me sowieso lekker om zacht te zitten haha. Ik heb een velours matrasbeschermer eromheen dus geen extra kleed

3 jaar geleden

Reactie op Bloempje3690

Ik heb er ook een matras onder zitten, zonder matrasbeschermer, boxkleed zi ...
Nee, precies, dat dacht ik idd ook. Thanks!

3 jaar geleden

Nee hoor gewoon alleen een kleed is voldoende. Zelf lag ik daar eerder ook op als baby. Heb er niks aan over gehouden 😁 Heb beneden een wieg staan voor slaapjes maar bij mijn vorige zoon lag hij voornamelijk in mijn armen te slapen of in de draagzak.

3 jaar geleden

Wij hebben een matras en boxkleed. Ervaren als zeer handig mocht er wat voeding terug komen gooide wij het boxkleed de was is. Zoontje kon dan alsnog lekker in de box liggen met het matras.

3 jaar geleden

Wij doen alleen een kleed, hebben er twee, dus als de een vies is en de was in gaat leggen we de ander er in :)

3 jaar geleden

Ik heb een matras, matrasbeschermer en een kleed 🙈 gewoon omdat een wit matras zo afsteekt tegen een zwarte inrichting en daarop een kleed voor mocht die vies worden dan kunnen ze altijd er nog in liggen 😁

3 jaar geleden

Wij hebben 2 kleden op elkaar gelegd.

3 jaar geleden

Is niet nodig een matras. Is zelfs gevaarlijk om er een matras onder te leggen. Kindje ligt gewoon het beste op alleen een kleed. Slaapt daar ook prima op.

3 jaar geleden

Noodzakelijk is het niet, kraamverzorger zei bij ons dat alleen een boxkleed prima is. Maar denk vooral lekker doen waar een ieder zich goed bij voelt😁 wij hebben zelf enkel een boxkleed met een babynestje erin 😊

3 jaar geleden

Noodzakelijk is het niet, kraamverzorger zei bij ons dat alleen een boxklee ...
Nee, je leest het inderdaad ook niet echt dat het perse nodig. Voor nu neig ik meer naar het wel doen haha! Thanks iig!

3 jaar geleden

Reactie op Maya81

Is niet nodig een matras. Is zelfs gevaarlijk om er een matras onder te leg ...
Waarom is het gevaarlijk?

3 jaar geleden

Hier ook een matras met hoes en daarop een boxkleed. Vond het ook maar dun anders, dus voelde dit beter. Het is volgens mij enkel 'gevaarlijk' wanneer ze druk gaan rollen en bewegen. Dat je dan moet uitkijken dat ze niet onder het boxkleed rollen, maar goed dat is zonder matras ook geen goed idee lijkt me.

3 jaar geleden

Hier hebben wij in de eerste instantie alleen een boxkleed gekocht en eenmaal met de box inelkaar maar even bekeken wat we er van vonden. Toch maar besloten om er een matrasje bij te kopen ( vond deze ook niet erg duur) en lijkt me zoveel fijner voor die kleine

3 jaar geleden

Wij gebruiken alleen boxkleed. Bij de twee oudste had ik nooit eens over een matras gehoord😄

3 jaar geleden

Hebben wij wel gedaan, voornamelijk omdat onze oudste ook veel speelde in de box en het dan nog wel eens wat hard was. Geen matrasbeschermer trouwens. Een tweede kleed is wel een tip, ivm mogelijke ongelukjes 😅

3 jaar geleden

Reactie op Maya81

Is niet nodig een matras. Is zelfs gevaarlijk om er een matras onder te leg ...
Ben ook benieuwd waarom het gevaarlijk zou zijn? Wieg en ledikant hebben toch ook een matras

3 jaar geleden

Reactie op Marika94

Ben ook benieuwd waarom het gevaarlijk zou zijn? Wieg en ledikant hebben to ...
Dit is wat ik erover kan vinden op kinderveiligheid.nl

3 jaar geleden

Hier 1 goedkoop kleed van de wibra onderop en dan een goed, stevig en duurder kleed bovenop.

3 jaar geleden

Hier had ik bij de jongens 15 jaar terug alleen boxkleed wist niet eens dat zE bestonden 🙈. Nu boxmatras , hoeslaken en boxkleed en 1 verschoning 😇😁