39 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op farahizzle
Ik ook pff op dat moment is hij ook 3 maanden. Ik lees mee
Ja ik vind het ergens bizar dat het zo moet… bedoel het is familie 🙈
3 jaar geleden
Persoonlijk zou ik dan niet gaan. Wij hebben ook in september een bruiloft van mijn schoonzus en zwager maar dan is onze kleine meid 8 maandjes maar ze gaat wel mee anders gaan we niet.
3 jaar geleden
Reactie op Marnet2013
Persoonlijk zou ik dan niet gaan. Wij hebben ook in september een bruiloft ...
Snap ik heel goed! Dat is ook wat bij mij steeds meer door mijn hoofd speelt… om dan inderdaad thuis te blijven als ze niet mee mag
3 jaar geleden
Zelfs mijn schoonouders die hebben vanaf het begin af aan gezegd de kleine meid is er gewoon bij. Ze is onderdeel van de familie dus snap het probleem niet echt waarom ze dan niet mee zou kunnen
3 jaar geleden
Lastig! Mijn broer en zijn vrouw geven een feest als onze dochter drie maanden is, maar dat is pas vanaf eind van de middag (eten en dan dansfeest). Wij hebben een huisje in de buurt geboekt en dan komen mijn schoonmoeder en haar vriend op onze dochter passen terwijl wij weg zijn (maar dan zijn we wel in de dichtbij). Gezien de aard van dit feest heb ik niet eens overwogen haar mee te nemen.
Als je geen oppas kan vinden dan zou ik dit bespreekbaar maken en aangeven dat je dan niet kan komen.
3 jaar geleden
Reactie op Marnet2013
Zelfs mijn schoonouders die hebben vanaf het begin af aan gezegd de kleine ...
Nou dat is ook precies mijn gedachte inderdaad!
3 jaar geleden
Reactie op Elinew1991
Lastig! Mijn broer en zijn vrouw geven een feest als onze dochter drie maan ...
Ah ja als het zo kan en jullie het zelf ook prima vinden is het natuurlijk helemaal goed! Het is heel lastig maar denk dat ik inderdaad thuis in blijven als ze voet bij stuk houden🙈
3 jaar geleden
Reactie op JVM8
Ik zou aangeven dat als de kleine niet welkom is dat betekent dat jij/julli ...
Ja precies.. logisch! Ik hoop dat mijn man dan inderdaad ‘mijn kant’ kiest en ook thuis blijft maar ben er bang voor… hij is nogal van de lieve vrede bewaren voor zijn familie🙈 ik ben daar wat harder in haha
3 jaar geleden
Zij mogen kiezen hoe zij trouwen. Ik zou in mijn eigen fam oppas zoeken en anders mijn man wel laten gaan. Niet te moeilijk doen, het is hun dag. Als zij het zonder kinderen willen vieren, mag dat toch.
3 jaar geleden
Mijn zusje gaat komende maand trouwen, de kleine is dan 7 weken. Ze mag er wel bij zijn maar willen haar zelf niet de hele dag overal bij hebben😬 De bruiloft is op steenworp afstand van mijn ouders huis en gaan om de beurt bij de kleine bij mijn ouders thuis zijn (elk aparte gedeelte wisselen we😊). Misschien is dat nog een optie?
3 jaar geleden
Reactie op Moeder2019-
Zij mogen kiezen hoe zij trouwen. Ik zou in mijn eigen fam oppas zoeken en ...
Precies. Ik ben vorig jaar getrouwd en waar ik dus echt niet op zat te wachten was een krijsende baby tijdens de ceremonie/het diner etc. Je kunt een baby immers niet timen en ook niks kwalijk nemen.
Om die reden hebben wij ook geen kinderen toegelaten op onze grote dag. Een bevriend stel kon geen oppas vinden dus waren zij niet aanwezig. Jammer maar helaas.
3 jaar geleden
Ik vind het best logisch dat de kleine niet mag komen, zou het zelf misschien ook niet willen. Heeft niets met jullie of de kleine te maken ❤️ maar is gewoon even de timing 🤷🏻♀️ en die kies je niet altijd.
Ik had een bruiloft van mijn beste vriendin poosje na de bevalling 🤭 ben lekker alleen gegaan! Man thuis bij kids. Vinden we beide helemaal niet erg. Het is wat het is :) dus ik zou lekker thuisblijven als ik jou was en en man laten gaan en verslag uit laten brengen.
Onze wereld draait even volledig om onze kids, de buitenwereld draait echter gewoon door 😂🤭
3 jaar geleden
Ik snap zeker dat ze zelf mogen kiezen, maar vind het met familie wel anders dan dat het vrienden zijn.. onze dochter hoort toch ook gewoon bij de familie? Ze hoeft er ook niet de hele dag bij te zijn want voor de avond met het feest hebben we wel iemand die kan oppassen. Maar voor overdag hebben we niemand.. manlief heeft het toevallig gisteren nog eens over gehad met de familie en m’n schoonmoeder vind ook dat we haar gewoon mee moeten kunnen nemen en dat ze dan in de kinderwagen wel ergens kan staan, ze hoeft natuurlijk ook niet constant bij ons te wezen.
Toen wij trouwden wilden ze wel hun hond ook mee… want die moet ook altijd overal bij zijn🙄🙈
3 jaar geleden
Ik snap zeker dat ze zelf mogen kiezen, maar vind het met familie wel ander ...
Als hun eigen hond bij jullie bruiloft erbij moest zijn dan moeten ze idd ook niet moeilijk doen over jullie kindje. Dat maakt het wel een ander verhaal. Anders begrijp ik inderdaad ook wel als mensen geen kids op hun bruiloft willen. Wij hadden zelf wel 2 jonge neefjes van 5 en 10 maanden erbij op onze bruiloft en dat ging hartstikke goed.
3 jaar geleden
Ja precies.. logisch! Ik hoop dat mijn man dan inderdaad ‘mijn kant’ kiest ...
Snap niet zo goed waarom je man thuis zou moeten blijven. Niet dat jij per se degene moet zijn die de hele dag thuis blijft, maar je hoeft het toch niet allebei te missen?
3 jaar geleden
Ja hun hond was wel bij ons erbij😅
om de beurt wisselen was anders inderdaad nog een optie maar de trouwlocatie en ons huis liggen daarvoor helaas te ver uit elkaar😞
We zullen binnenkort eens het gesprek aan gaan en anders blijf ik thuis.. t is alleen dat ik dan weer scheef aan gekeken word.. ze willen wel ons hebben maar niet onze dochter, ik kan gewoonweg geen oppas krijgen voor overdag dus het is alles of niets en dat is ook niet wat ze willen. Ik kan me moeilijk in 2 delen 🙈
3 jaar geleden
Afgelopen jaar zelf getrouwd, kinderen en baby’s waren ook niet welkom, ook al was het eigen, als 1 van de kinderen/baby’s niet in tuig wil gaat alle aandacht naar een van hun of mijn schoonzus en schoonbroer zouden dan ook zelf niet van de dag kunnen genieten, ook al was/ is het familie, je wil op zoon dag niet zelf in de stress zitten wat als je kind heel de dag huilt?? Of idd tijdens ceremonie flink huilen? Je verstoord dan hun moment? Of je moet de zaal verlaten en je mist zelf alles, ik zou toch proberen iemand vertrouwd te vinden, een vriendin? Collega?
3 jaar geleden
Ja hun hond was wel bij ons erbij😅
om de beurt wisselen was anders inder ...
Ik zou proberen het een plekje te geven en je erbij neer te leggen. Het is wat het is inderdaad. Geen oppas is pech voor hun, dan ben jij er ook niet bij. Kan niemand wat aan doen toch 🤗
Weet je, je doet wat je kan met die kleintjes en degene die dat niet begrijpen hebben vooral zichzelf ermee 🤗 we doen wat we kunnen als mama’s en wij mama’s begrijpen elkaar daarin toch ☺️🤗
Succes!