1025 Reacties
3 jaar geleden
Hi,
Ik had precies het zelfde gisteren maar vandaag nog niks gezien.
Wel de gynaecoloog gebeld en die gaf dat het licht een innesteling bloeding kon zijn maar moest het wel in de gaten houden.
3 jaar geleden
Hier vandaag 5+3 en vannacht roze en nu wat bruiner afscheiding. Heb vannacht alweer flink zitten huilen .... ik heb in januari een miskraam gehad en verwacht het nu weer, ben echt heel bang nu
3 jaar geleden
Ik nl. net nog wel weer wat weggeveegd, maar geen bloed in toilet .... dus weet het niet, ik ga de verloskundige even bellen 🤷🏻♀️
3 jaar geleden
Ik heb ongeveer 2,5 week last van bruine afscheiding gehad ook dat het bij 5 weken begon . Ben nu 8+4 en alles was goed op de echo en ook geen last meer van afscheiding! Dus het kan zeker goed verlopen🥰.
3 jaar geleden
Reactie op Shespregnant
Ik heb ongeveer 2,5 week last van bruine afscheiding gehad ook dat het bij ...
Oh wauw, dat is goed nieuws 💕
Net de verloskundige gebeld en die zei idd, dat zolang er geen helder bloed bij zat, dat ze eigenlijk niks geks hoorde
3 jaar geleden
Reactie op Chrissy1809
Oh wauw, dat is goed nieuws 💕
Net de verloskundige gebeld en die zei idd, ...
Yes zeker 💕! Want ik maakte me idd ook echt zorgen over de afscheiding maar ze zeiden tegen mij precies hetzelfde zolang het niet helderrood is nog geen zorgen maken 🤗
3 jaar geleden
Reactie op Leentje94
Wat erg he die onzekerheid! Ik heb het alleen bij het afvegen
Hier idd ook alleen met afvegen !!
Maar zo begon het in januari ook, dus vannacht echt keihard zitten huilen. Alleen toen begon het s'middags en werd het gedurende de dag meer en roder.
Nu zag ik het om 01.30, was het roze .... toch in slaap gevallen. En heb al de hele week kramp (maar dat kunnen dan weer groeipijnen zijn). Maar vanochtend was het meer bruin en zit er idd niks in het toilet, het is nog steeds alleen met vegen.
Ik heb gezegd het in de gaten te houden.
Ze had het gister te druk om me via telefoon aan te melden, ik te druk met kleine van bijna 3 om het via de pc te doen. Dus had ook nog geen afspraak, die heb ik nu wel. Dus iig iets om naar uit te kijken en hopen dat het goed blijft gaan 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
3 jaar geleden
Reactie op Leentje94
Wat fijn dat alles goed was !! Gefeliciteerd!!💖
Ik word best blij van jouw verhaal. Ik verlies al sinds 13 juli bloed, voornamelijk oud, bij afvegen. Als ik je vertel hoeveel toiletpapier ik al gebruikt, Edet is blij met me!
Ik heb vorige week maandag een echo gehad waar niks op te zien was waardoor ik naar het ziekenhuis ben doorgestuurd om bbz uit te sluiten. De echo daar liet wel iets zien. Afgelopen donderdag terug geweest en het leek iets gegroeid te zijn. Aankomende donderdag moet ik weer terug en is het d-day om te kijken of het daadwerkelijk door is gegroeid of dat het toch gaat mislopen op een miskraam.
Ik blijf hoop houden door jouw verhaal! 🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽 en dat het bloeden stopt en we donderdag iets moois te zien krijgen!
3 jaar geleden
Reactie op Monastar
Ik word best blij van jouw verhaal. Ik verlies al sinds 13 juli bloed, voor ...
Oh jeetje zeg wat heavy 😥 en wat rot dat je nog zo in die onzekerheid zit! Dat het gauw donderdag mag zijn en je hopelijk ook heel goed nieuws krijgt 🥰 Het klinkt iig wel goed dat ze afgelopen donderdag iets van groei gezien hebben toch😘, ik ga voor je duimen dat het doorgegroeid is en je ook eindelijk wat gerustgesteld wordt en kunt gaan genieten!
3 jaar geleden
Reactie op Monastar
Ik word best blij van jouw verhaal. Ik verlies al sinds 13 juli bloed, voor ...
Wat spannend allemaal zeg, hopelijk blijf je goed nieuws krijgen 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
3 jaar geleden
Reactie op Leentje94
Ik kan me voorstellen dat je er keihard om hebt zitten huilen. Hopelijk bli ...
Ik hoop het zo !!! We kunnen allemaal wel wat goed nieuws gebruiken als ik het zo lees.
Ik duim voor ons allemaal dat het goed komt 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
3 jaar geleden
Ik had ook lichtroze bloedverlies met 5+2, daarna niets meer. Denk dat het de innestelingsbloeding was. Heb een eerste goede echo gehad met 6+5.
3 jaar geleden
Ik had net bloed verlies bij het afvegen, helderrood schrok me wezenloos. Geen buikpijn of iets...
Nu 4+6 weken en voor mij is het 13 en 16 jaar geleden. Voel me een soort van newbie in zwanger land. Baby's niet, dat is mijn werk die te verzorgen de eerste week.
Maar dit maakt me zo onzeker en bang en verdrietig tegelijkertijd.