828 Reacties

茅茅n jaar geleden

6 weken /3e kindje

茅茅n jaar geleden

Reactie op Alexandralaura

6 weken /3e kindje
Wow, wat een verschil 馃槏! Ik ben 6+3

茅茅n jaar geleden

Hier 4 + 2, erg opgeblazen gevoel onderin mijn buik 馃檲

茅茅n jaar geleden

5+5 2e kindje. Lekkere darmenbuik

茅茅n jaar geleden

Ruim 5 weken, 2e kindje 馃槷 Hallo darmenbuik 馃憢馃槄

茅茅n jaar geleden

Ah, leuke topic 馃槏 ik vind zwangere buikjes zo fijn 馃ぉ hier zelf al best opgezwollen, voel me ook zo 馃槵 2e kindje, 5+3

茅茅n jaar geleden

4+6 tweede kindje.. een flinke darmenbuik dus..馃檲馃グ

茅茅n jaar geleden

Vandaag precies 5 weken. Voor ik zwanger was, had ik precies zo'n buik maar door mijn weinige eetlust was ik afgevallen. Gisteren had ik nog een platte buik, dus ook echt een darmenbuikje, maar deze x een zwanger darmenbuikje 馃グ

茅茅n jaar geleden

5 weekjes 4de kindje 馃槏馃槏

茅茅n jaar geleden

5+0 weken. Af en toe laat van mijn opgezette darmen/lucht/obstipatie. En mijn broeken zitten niet lekker. Zodra ik in de auto ga zitten dan gaat de broeksknoop los

茅茅n jaar geleden

3e kindje. 4.3 weken (opgezette darmen)

茅茅n jaar geleden

Hier geen foto helaas, maar ben zelf nu 6+1 en kan de opgezette buik bijna niet meer verbergen en heb ook het idee dat iedereen er naar kijkt, hebben jullie dat ook?馃槄 hoe moet je het dan nog volhouden om nog niet te gaan vertellen tegen iedereen om je heen

茅茅n jaar geleden

Ik ben 6+3 maar bij mij is nog niets te zien. Bij jullie lijkt de buik al veel hoger te zitten. Terwijl ik het gevoel heb dat het bij mij echt nog bij het schaambeen zit en vooral de bandenpijn voel.

茅茅n jaar geleden

5+1. Inmiddels 5+4 en minder last van m鈥檔 darmen.

茅茅n jaar geleden

6 weken en ik ben echt al zo opgeblazen... foto wel in de avond en 3e zwangerschap. Ik ga dit niet zo lang kunnen verbergen haha

茅茅n jaar geleden

Hier nog geen foto maar voel me al 4 maand, en het is nog maar 3 weken. Immens opgeblazen darmen. Het is het eerst dus ben heel benieuwd hoe het verder verloopt. 馃槉

茅茅n jaar geleden

6 weekjes nu en is mijn 2de zwangerschap. Begin mijn opgezette buik nu wel te merken. Kan ook niet wachten op de eerste echo 馃槏

茅茅n jaar geleden

Omg dames dacht dat ik de enige was die zo vroeg (5 weken) al zo opgezette buik had, hihi

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meljf

6 weken en ik ben echt al zo opgeblazen... foto wel in de avond en 3e zwang ...
Maar wel echt een mooie buik! Is die ook hard als je erop duwt? Ik nu iets van 5 weken en paar dagen waarschijnlijk en heb ook wat meer gesnoept dus iets meer buik maar hij voelt een beetje harder aan dan wanneer ik normaal gesproken meer heb gesnoept

茅茅n jaar geleden

5+1 weken (2e kindje)