828 Reacties

één jaar geleden

Reactie op moonlight87

Maar wel echt een mooie buik! Is die ook hard als je erop duwt? Ik nu iets ...
Dankje! En ja, hard, wel echt anders dan wanneer je gewoon opgeblazen bent :)

één jaar geleden

Ik voel me opgelucht als ik jullie foto’s zie. Ik ben nu 6 weken precies en ik heb zo’n bolle buik, niet normaal 😅 Wellicht ook nog een klein restje van de overstimulatie (ivf) maar toch…ik pas geen enkele broek meer. Dit is mijn 3e zwangerschap maar de eerste twee zijn helaas al vroeg misgegaan. Weet iemand of de darmenbuikies en de hormoonbuikies nog af gaan nemen? Of wordt het vanaf hier alleen maar groter? 🙈

één jaar geleden

Dag allemaal! Ik weet het sinds dinsdag dat ik zwanger ben van mn 2e kindje. Maar ik voelde al een opgeblazen buik vanaf vorige week vrijdag en als ik mijn tepels per ongeluk aanraak ga ik écht door de grond van de pijn..... dat was vooral voor mij het teken dat ik wel zwanger moest zijn! Ik vind het bizar hoe dik mijn (darmen)buik ook ineens is!! Wat fijn om te zien dat ik niet de enige ben ♡

één jaar geleden

7+2, lekker opgeblazen😛

één jaar geleden

Wat leuk om dit te zien zeg! Het is voor mij allemaal nieuw eigenlijk. Dit is mijn 1e en ben nu (volgens de app) 6+3 weken zwanger 😊 Ik krijg het gevoel dat het heeeeel moeilijk gaat zijn om het toch nog eventjes verborgen te houden 🙈

één jaar geleden

Oh wat fijn dat jullie ook zo opgeblazen zijn😂😂😂 Vandaag 6 weken van baby 4🙏🏻🙏🏻🙏🏻

één jaar geleden

Reactie op 19minimo86

Oh wat fijn dat jullie ook zo opgeblazen zijn😂😂😂 Vandaag 6 weken van b ...
Jeetje wat een verschil. Bij mij is zo goed als niks te zien. Zie je zelf veel verschil met 6 weken geleden?

één jaar geleden

Reactie op Kleinspruitje

Jeetje wat een verschil. Bij mij is zo goed als niks te zien. Zie je zelf v ...
Ja… ik ben van mezelf wel vrij stevig… maar heb geen buik… als ik niet zwanger ben…

één jaar geleden

Dit is niet te doen joh, amper een streepje te zien en krijg mijn broeken al niet eens meer dicht

één jaar geleden

5 weken vandaag van nummer 2🙏🏼

één jaar geleden

5 weken zwanger! In de avond is mijn buik een stuk boller haha!

één jaar geleden

Reactie op Alexandralaura

6 weken /3e kindje
🤩 wauw

één jaar geleden

5+2, tweede kindje…🥰

één jaar geleden

6 weekjes en ook opgeblazen

één jaar geleden

Inmiddels 7+3 weken en gisteren op de echo gezien dat wij in verwachting zijn van een tweeling.. Tot nu toe nog weinig groei te zien van mijn buik. Zijn er hier meer tweeling buikjes?

één jaar geleden

Heh wat gek! Ik zie dames al met 5/6 weken een buikje hebben! Hoe dan? Bij mij zie je niets😭😭

één jaar geleden

Reactie op Linda-888

Heh wat gek! Ik zie dames al met 5/6 weken een buikje hebben! Hoe dan? Bij ...
Dat buikje heeft puur alleen met darmen en lucht te maken. Je kindje is namelijk rond 5/6 weken nog niet groter dan een halve centimer. Dus laat je niet gek maken! Ik heb de ene dag ook een opgezette buik en de andere dag niet en ben zelf 5+1. 😉

één jaar geleden

Reactie op Linda-888

Heh wat gek! Ik zie dames al met 5/6 weken een buikje hebben! Hoe dan? Bij ...
En scheelt ook of het je eerste of als je al meerdere kindjes hebt gehad…. Dit is mijn 5e zwangerschap… 4e kindje… Bij mijn eerste kindje zag je ook weinig de eerste 15 weken

één jaar geleden

4+2 1e kindje

één jaar geleden

5+3 eerste kindje. Ben in 4 weken van echt platte buik naar dit gegaan.. 😅 vandaag medische echo gehad en bleek dat ik ook een cyste in m’n baarmoeder heb van 6x6 cm dus dat helpt ook wel mee aan het rekken van m’n baarmoeder 😅