6 Reacties

2 jaar geleden

nee gewoon het matras wat hij al had in zn ledikant. hij kan zelf draaien, zitten etc dus dat lijkt me veilig en slaapt al 3 maanden nu op zn buik direct als ik hem neerleg op zn rug, draait hij zelf op zn buik. ik maak me geen zorgen, hij slaapt heerlijk zo, deed mn dochter ook vanaf 7 maanden.

2 jaar geleden

Hai! Hier een fervent buikslaper. Al vanaf 4 maanden. Dat vond ik toen erg spannend maar gelukkig kon ze toen al goed rollen. In principe ok als ze maar zelf kunnen omrollen. Op jet KDV heeft ze een aeromatras en thuis een normale. Ik merk niet echt verschil in slaapkwaliteit, en lees dat het vooral een marketing dingetje is. Toen dus niet aangeschaft. Maar wellicht dat andere er wel baat bij hebben.

2 jaar geleden

Heehoi! Ons dochtertje slaapt sinds zij 4 maanden is op haar buik. Sinds toen hebben wij haar eigenlijk continu om lopen draaien, maar naderhand bleef ze non-stop terugrollen naar haar buik. Omdat ze dus niet meer op haar rug wilde slapen, hebben wij een airgosafe topper & airgosafe hoeslaken gekocht. Dit zorgde ervoor dat wij wat geruster konden slapen. Daarnaast is het ook zo, dat als je kindje al goed kan draaien, het eigenlijk geen kwaad kan. Ik merk ook aan mijn dochtertje (zij is nu 8 maanden) dat zij in de avond goed haar hoofd op zij draait. Je kan je zoontje observeren en kijken of hij dat ook doet. & mocht je dus toch wat geruster gesteld willen worden, dan raad ik je die airgosafe aan!

2 jaar geleden

Een buikslaper sinds week 2 en nu 8,5 maand. Hebben een gewoon matras, maar meneer kon wel altijd goed zijn hoofd optillen en draaien.

2 jaar geleden

Wij hebben sinds maand 4 een buikslaper, hebben ook een ikea matras. Destijds een airgosafe topper + hoeslaken gekocht just to be sure voor mijn eigen gevoel. Consumentenbond zei dat dat merk goedkoper en beter was dan aerosleep haha. Ik denk dat het inmiddels zonder topper ook wel kan maar als hij verkouden is oid dan vind ik het toch wel fijn idee

2 jaar geleden

Reactie op SusanB88

Een buikslaper sinds week 2 en nu 8,5 maand. Hebben een gewoon matras, maar ...
Hier net zo maar dan al vanaf de kraamweek. 馃