8 Reacties

3 jaar geleden

Lijstje is sowieso handig. Maar niet iedereen vraagt daar naar. Ik vind invulboeken leuk. Baby's eerste jaar en opgroeiboek. Verder bestek, servies met naam, voorleesboeken

3 jaar geleden

Ik heb nog op mn lijstje staan: een tasje met haar naam erop voor de opvang/oppas. Stickers met haar naam is dan ook handig en leuk voor de flesjes, bakjes, voedingstoren enz. Speenkoord met naam wordt ook vaak gegeven. Poster met sterrenbeeld en naam etc voor op de kamer vind ik ook erg mooi! Dat kan allemaal pas als de naam bekend is😁

3 jaar geleden

Baby/kinderboekjes, badcape, verzorgingsproductjes, pampers, speelgoed (vb activiteitenkubus of zo n spiraal voor aan de maxi cosi), regenhoes voor de buggy, zoals al gezegd servies - wij vragen mushi - slabbetjes, mobiel voor de box, eventueel kleedjes maar dan zou ik specifiek linken naar iets,...

3 jaar geleden

Babyspa! Super leuk!

3 jaar geleden

Muziekdoosje, zazu de pinguïn (Zoë). Staan 5 muziekjes op, is een nachtlampje en je kunt ook muziek afspelen via bluetooth. In 3 kleurtjes, roze, mint groen en grijs.

3 jaar geleden

Hey Baby! Kalender. Kun je op de commode zetten, en dan elke week heb je informatie over de ontwikkeling van je baby en suggesties voor activiteiten waar je verder nauwelijks iets voor nodig hebt! Er is 1 iemand die graag iets wilde geven en specifiek vroeg wat we wilden hebben, daar hebben we de oh my baby speelgoed box voor 0 tot 4 maanden aan gevraagd. Duurzaam educatief speelgoed met speelgids erbij, superleuk.

3 jaar geleden

Ik ben afgelopen weekend verrast met een babyshower! Ik had van tevoren een lijstje gemaakt met items die ik per se zelf wilde kopen en in huis wilde hebben en een lijstje met 'leuk om te krijgen, maar niet per se noodzakelijk op voorhand'. Ik heb zelf bijvoorbeeld helemaal geen speelgoed of voorleesboekjes gekocht nog, omdat dat vaak makkelijke kraamcadeaus zijn. Dat laatste lijstje heeft mijn man doorgestuurd aan vriendinnen. Ik heb een babynestje gekregen, een berenpakje, een voorleesboekje, een speeltje/hanger voor aan de maxicosi of kinderwagen en een luiertaart met wat verzorgingsproducten, een badcape, knuffeldoekje en rammelaar. Ze hadden allemaal een bedrag gegeven en daar hebben ze gezamenlijk de cadeaus van gekocht.

3 jaar geleden

Flesjes, Thermoskan, Melkpoedertoren, Wikkeldeken of Badcape, Boxkleed, Hydrofiele doeken, Droogrek voor de flesjes, Babyshampoo verzorgingsproducten,Invulboeken, Deken, Lakentjes, Box speeltjes, Autostoel voetenzak, Babynestje