7 Reacties
2 maanden geleden
Hij krijgt hier zoveel van de opa’s , oma’s , tantes en ooms dat wij eigenlijk niks geven 🙈 we zijn druk bezig met zijnn nieuwe kamer dus dat is zijn cadeau maar wat ik gevraagd heb :
- autootje met controller ( zo een cheapie )
- boekje leeuw in de muis
- dokter of klus setje
- lekker warme leuke pyjama
- peuter camera ook hier!
Voor de rest geen idee, hij heeft genoeg speelgoed 😂 ik dacht er nog aan om iets praktisch te vragen zoals nieuwe elektrische tandenborstel .
2 maanden geleden
Hier al zoveel gezien, maar nog weinig keuzes kunnen maken. In ieder geval wil ik halen:
-dokterssetje
-magneetset van Nijntje
Verder vindt ik leuk:
-de peutercamera
-verkleedkleding
-puzzeltjes/spelletjes
-poppenhuis
-Little Dutch babypop met spulletjes
-Little Dutch verhalenprojector
-en nog veel meer!
2 maanden geleden
Hier hebben we wat kleinere cadeautjes zelf gekocht en de rest staat op het lijstje:
- Spelletjes, onze dochter wil iedere dag een spelletje met ons doen.
- Boeken
- Accessoires voor de pop (stoel, bed, bad, potje)
- Accessoires voor het speelkeukentje
- Doktersset
- Opvouwbare gymmat
- Evenwichtsbalk
- Knutselmaterialen o.a. een knutsel/ tekenbord, waskrijt en een groter kliederschort.
- Poppenhuis
- Kinetisch zand
- Uitbreiding duplo
Zal tevens vast het lijstje zijn voor haar verjaardag. Hebben ook niet de illusie dat alles gegeven zal worden.
2 maanden geleden
Reactie op Kaatjekato
Hier hebben we wat kleinere cadeautjes zelf gekocht en de rest staat op het ...
Wat voor spelletjes speel jij al met je kindje?
2 maanden geleden
Reactie op Kaatjekato
Hier hebben we wat kleinere cadeautjes zelf gekocht en de rest staat op het ...
We begonnen met Berenhonger, daarna werd Lottino favoriet en sindskort is dat memory. Ook hebben we van die kleurensorteerbakjes met dobbelstenen en mijn vriend doet iedere avond verstoppertje met onze dochter, nadat verstoppertje met Bumba even uit de gratie is.
Op het lijstje staan nu Jumbolino, kleurentorentjes, drie kleine biggetjes en domino.