Hi meiden! Wij willen graag een cakesmash thuis gaan doen op de eerste verjaardag van ons zoontje. Moet je hier een specifieke taart voor bestellen voor baby's? Hij krijgt normaal geen suikers e.d. en we vinden het zeker geen probleem dat hij dat nu wel krijgt, maar zijn bang dat hij er buikpijn van gaat krijgen ofzo...
Of kan je eigenlijk alle taarten hiervoor gebruiken?
Je kan gewoon zelf een taartje maken of zo een simpele van de Hema bestellen. Wij hebben het zelf gemaakt. Mijn dochter ging alleen beetje eraan friemelen en haar vingers likken 😂 Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken om de suikers want veel eten ze er vast niet van 🤷♀️
ik haal een slagroomschnit die snij ik door de helft met wat extra versiersels erop. onze oudste moest er destijds ook niet veel van weten. En ik vind het zelf zonde als ze een hele dure taart kapot slaan 😅.
Ik ga dit recept gebruiken. Ik ga het zo vast uitproberen. Kijken of het wel lekker is haha. Ons meisje is wel gek op bananenpannekoekjes dus zal vast wel!
Bij onze oudste hebben we een 'simpele' besteld bij gefelicitaart.nl, ga ik denk ik voor de jongste ook weer doen. Niet extreem duur en ze kunnen er lekker van eten.
En dan nog een gewone taart voor de rest om op te eten natuurlijk. 😉
Veel plezier!
Ik ga zelf een smash cake maken. Met een normaal cake beslag en een basisrecept voor botercreme. De botercreme ga ik een beetje kleuren met kleurstof. De vorm zoals op de foto kan ik lenen van een vriendin, maar is ook niet erg duur om aan te schaffen!