12 Reacties

2 jaar geleden

Je kan gewoon zelf een taartje maken of zo een simpele van de Hema bestellen. Wij hebben het zelf gemaakt. Mijn dochter ging alleen beetje eraan friemelen en haar vingers likken 😂 Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken om de suikers want veel eten ze er vast niet van 🤷‍♀️

2 jaar geleden

ik haal een slagroomschnit die snij ik door de helft met wat extra versiersels erop. onze oudste moest er destijds ook niet veel van weten. En ik vind het zelf zonde als ze een hele dure taart kapot slaan 😅.

2 jaar geleden

Ik ga dit recept gebruiken. Ik ga het zo vast uitproberen. Kijken of het wel lekker is haha. Ons meisje is wel gek op bananenpannekoekjes dus zal vast wel!

2 jaar geleden

Reactie op Maaariska

Ik ga dit recept gebruiken. Ik ga het zo vast uitproberen. Kijken of het we ...
Dit is hoe je het maakt

2 jaar geleden

Reactie op Nvo

ik haal een slagroomschnit die snij ik door de helft met wat extra versiers ...
dit gaan wij dus ook doen.

2 jaar geleden

Ik maak zelf een kwarktaart met magere kwark.

2 jaar geleden

Denk dat ik gewoon een cake bak in een ronde vorm en deze dan versier met slagroom (met klopfix) en een taarttopper.

2 jaar geleden

Reactie op Maaariska

Ik ga dit recept gebruiken. Ik ga het zo vast uitproberen. Kijken of het we ...
Update: ik heb deze gisteren gemaakt en viel goed in de smaak! Ons meisje vond het heerlijk! En wij stiekem ook haha

2 jaar geleden

Reactie op Maaariska

Update: ik heb deze gisteren gemaakt en viel goed in de smaak! Ons meisje v ...
Ah wat goed!!! Dankjewel 😍

2 jaar geleden

Ik ga een taartje van kwark maken met een klein beetje slagroom en stukjes fruit er doorheen. Kijft minimaal suiker binnen en alsnog een hoop pret!

2 jaar geleden

Bij onze oudste hebben we een 'simpele' besteld bij gefelicitaart.nl, ga ik denk ik voor de jongste ook weer doen. Niet extreem duur en ze kunnen er lekker van eten. En dan nog een gewone taart voor de rest om op te eten natuurlijk. 😉 Veel plezier!

2 jaar geleden

Ik ga zelf een smash cake maken. Met een normaal cake beslag en een basisrecept voor botercreme. De botercreme ga ik een beetje kleuren met kleurstof. De vorm zoals op de foto kan ik lenen van een vriendin, maar is ook niet erg duur om aan te schaffen!