18 Reacties
3 jaar geleden
Ik woon in zuid limburg en ik vind het fijn dat ik al verlof heb tijdens carnaval. Zo kan ik gewoon gaan en staan waar ik wil als ik me goed voel (of niet en lekker thuisblijven). Ik denk dat ik voornamelijk optochten in de buurt ga kijken en wie weet wat nog meer als het gezellig is en het lukt. Ik heb een mega idee wat ik ga maken als outfit.

3 jaar geleden
Kan natuurlijk niet oordelen over jouw gezondheid en hoe ver je dan bent .. tijdens mijn vorige zwangerschap hadden wij ook een feestweek bij ons in de stad.. ik ben er gewoon heengeweest. Oké is anders anders normaal zonder een drankje, maar toch even geweest om sfeer te proeven en mee te zingen haha😝
3 jaar geleden
Reactie op EK1994
Kan natuurlijk niet oordelen over jouw gezondheid en hoe ver je dan bent .. ...
Ik ben dan ruim 37 weken, maar voel me tot nu toe super goed. Had stiekem verwacht dat ik vanzelf geen zin meer zou hebben door lichamelijke klachten, maar die heb ik dus nauwelijks 😅.
3 jaar geleden
Heel herkenbaar, ik ben 36 weken zwanger met carnaval en wil ook heel graag gaan. Als ik dat uitspreek krijg ik toch wel weerstand in mijn omgeving, met steeds het terugkerende argument dat er in een volle kroeg altijd mensen zijn die ondoorzichtig zijn. Uiteindelijk ben ik dat wel met hen eens en zal ik dit jaar waarschijnlijk alleen naar de optocht gaan kijken en misschien kinder carnaval ( wat in een grote zaal is en daardoor een stuk meer ruimte) meepakken.
3 jaar geleden
Reactie op Jessica1122
Ik woon in zuid limburg en ik vind het fijn dat ik al verlof heb tijdens ca ...

Super leuke outfit!!😁😁
3 jaar geleden
Ik snap het, zit ook beetje in dubio. Maar denk dat het verstandiger is om niet te gaan, ook met alle kwalen die ik al heb.. denk dat ik achteraf denk dat ik toch niet zoveel gemist heb dan dat ik ernaar verlangde 😅 ga denk ik wel naar de optocht kijken v
3 jaar geleden
Hier ook een carnavalsvierder in hart en nieren. Mijn vorige zwangerschap gevlucht met mijn schoonfamilie mee op wintersport, heb heel het weekend alleen maar gehuild 🙈! Verschrikkelijk vond ik het!
Tot nu toe kan ik me er nog redelijk bij neerleggen dat het niet meer gaat worden dan optochten kijken en eventueel naar de kinderochtend voor mijn zoontje.
Het scheelt ook wel dat eigenlijk al mijn vriendinnen en vrienden in de pasgeboren baby’s zitten. Volgend jaar maar weer😁🎉
3 jaar geleden
Poeh ja, ontzettende carnavalfan hier! Maar ik heb voornamelijk de neiging het over te slaan omdat babies in de buik al gehoorschade op kunnen lopen, en de muziek altijd zo hard staat ☹️
Ik ga denk ik nog wel een optocht kijken en kijken of een kindercarnavalsfeest met mijn zoontje wel kan. Ik neem ergens aan dat het geluidsniveau bij de kinderfeesten beter is.
3 jaar geleden
Jaa zou heel graag willen maar heb alleen mega bekken instabiliteit 🫠 Ik ga dus met krukje naar de optocht en met mn dochtertje en man naar de kindermiddag 🤗 En de rest van de gezelligheid komt volgend jaar wel weer 🥺.
3 jaar geleden
Reactie op Vonneym
Heel herkenbaar, ik ben 36 weken zwanger met carnaval en wil ook heel graag ...
Ik snap niet helemaal waarom je weerstand krijgt. Er zijn toch altijd wel wat rustigere plekjes te vinden aan de zijkant. Helemaal als je vroeg gaat. Dan kun je nog wel even sfeer proeven. En je kunt altijd naar huis als je het niks vind. Qua geluidsniveau, er zit een decibelmeter op je telefoon als je je daar zorgen om maakt.
3 jaar geleden
Heel herkenbaar! Met carnaval ben ik 34 weken zwanger. Bij ons wordt het overdag veelal buiten gevierd, dus daar ga ik zoveel mogelijk bij proberen te zijn, als mijn lijf dat toelaat. Drukke kroegen ga ik vermeiden en als iedereen dronken wordt, tegen de avond, mooi naar huis is het plan.
Zo lang je je goed voelt kun je er best even bij zijn denk ik! Positieve energie is ook goed voor jou en de baby. Alleen grote mensen massa’s en hele harde muziek zou ik vermeiden.
Veel plezier allemaal! En succes met de FOMO 😅
3 jaar geleden
Wij zijn wel geweest maar naar een paar uur toch weer naar huis gegaan. Dinsdag alleen nog de optocht kijken. En jullie

3 jaar geleden
Mijn lijf werkt helaas niet meer mee, dus heb niet echt kunnen carnavallen. Ben wel naar de carnavalsochtend op mijn werk geweest en gister naar de optocht. Verder vooral veel filmpjes en foto's van vrienden bekeken. Nu al zin in volgend jaar...
3 jaar geleden
Ik ben zoooo jaloers op iedereen die kan gaan. Morgen ben ik 36 weken zwanger van een tweeling dus een retourtje bank - wc is nog net te doen maar als je al die filmpjes ziet en iedereen die verkleed langs je huis af lopen maken het alleen maar erger. Volgens jaar ga ik zeker weer! 🍻 voor iedereen die nog 2 middagen gaan: veel plezier! 🎉