15 Reacties

3 jaar geleden

Heb ook al gekeken naar fletcher aanbiedingen. Maar ik wil eventjes de kosten afwegen op elkaar (m’n vriend wil namelijk ook graag de hond meenemen, dan is zo’n huisje wel wat gemakkelijker).

3 jaar geleden

Helaas geen voucher maar wel een klein tipje. Wij hebben vorige week een weekendje weg geboekt en kwamen tot de conclusie dat landal een stuk goedkoper is dan centerparcs dus misschien de moeite waard om daar te kijken.

3 jaar geleden

Voordeeluitjes.nl is ook zeker een aanrader!

3 jaar geleden

In de babybox zit een 50% kortingsbon! Af te halen bij AH

3 jaar geleden

De zwangerbox bedoel ik, van ouders van nu. Er zitten dan ook 2 bonnen extra in voor vrienden (of om eventueel hier te delen ;) ) Met die 50% korting is het ineens heel aantrekkelijk! Wij gaan over 2 weken naar center parcs Winterberg 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mamaloetje

De zwangerbox bedoel ik, van ouders van nu. Er zitten dan ook 2 bonnen extr ...
Die heb ik gehad! Maar wat ik me kan herinneren zat die er niet in.. Anders had ik hem wel gehouden 😔

3 jaar geleden

Reactie op AnoniemTQM

Die heb ik gehad! Maar wat ik me kan herinneren zat die er niet in.. Anders ...
Ik heb zelf die 2 vriendenbonnen al weggegeven anders had je hem gemogen. Misschien heeft iemand anders deze nog?

3 jaar geleden

Kijk ook eens bij de roompot, stukken goedkoper en toch even lekker weg.

3 jaar geleden

Ik heb deze nog :)

3 jaar geleden

Reactie op Mommy'21

Kijk ook eens bij de roompot, stukken goedkoper en toch even lekker weg.
Landal was ook stukker goedkoper.

2 jaar geleden

Iemand nog een code toevallig:)?

2 jaar geleden

De bungalowweken van de Hema! Die zijn nu en dat is goedkoper dan via de prenatalbon

2 jaar geleden

Reactie op Stephanie Dominique

De bungalowweken van de Hema! Die zijn nu en dat is goedkoper dan via de pr ...
We willen 20 oktober gaan. Dan zijn die helaas nog niet geldig

2 jaar geleden

Er is hier speciaal een topic voor op de forum: kortingcodes voor oa. Centerparcs. Zou daar ook even kijken. Een wat grotere poule dan alleen de maart 2023 club

2 jaar geleden

Reactie op Demeiden

We willen 20 oktober gaan. Dan zijn die helaas nog niet geldig
Als het een optie is om buiten de herfstvakantie en niet in een weekend te gaan, is dat meestal ook goedkoper!