19 Reacties

2 jaar geleden

Bobbie (flapjes) boekjes zijn hier een hit en geluidenboekjes (nu bij lidl). Maar alle boekjes worden eigenlijk enthousiast ontvangen haha 😜

2 jaar geleden

Dit boekje is hier favoriet sinds geboorte 🥹. Verschillende structuren en is een knisperboekje.

2 jaar geleden

Ik vind deze geweldig. Hier zit een grote plus punt voor mensen die slecht zijn met lidwoorden. Lid woorden zitten hier erbij

2 jaar geleden

Haar persoonlijke favoriete boeken zijn: Kiekeboe boek Paco Mozart (geluiden boekje) Mijn eerste 100 woorden boek

2 jaar geleden

Hier zijn de dieren(geluiden) boekjes ook erg in trek 😊 Scheuren jullie kinderen de boekjes ook het liefst kapot of is alleen mijn kind daar dol op? 😂

2 jaar geleden

Eigenlijk vindt ze alle boekjes leuk, maar als ze zelf kiest (die, die, die) dan komen deze vaak tevoorschijn.

2 jaar geleden

Reactie op ChantallS

Hier zijn de dieren(geluiden) boekjes ook erg in trek 😊 Scheuren jullie k ...
Hahaha ja of eraan knagen en kauwen. En probeert altijd alles te verscheuren, betrapte hem net nog in mijn werktas 😂

2 jaar geleden

Ik lees nu al 5 dagen ; De ridder zonder billen.. Zoveel keus, maar mn dochter kiest steeds dezelfde 😅

2 jaar geleden

Deze is toch wel een groot favoriet hier ( klein monster )! We geven hem nu vaak ook als kraam cadeau of verjaardagen van kleintjes ! 😄 Ik vindt het zelf ook een super leuk boek! Boekjes met geluiden en flapjes zijn ook favoriet en natuurlijk de voertuigen 😂 onze zoon is dol op alles wat rijdt en vliegt

2 jaar geleden

Boekje ligt boven dus geen foto, maar één van de favorieten, zowel bij mijn dochter als bij mijn zoontje (en ons als ouder) : We hebben er een geitje bij!

2 jaar geleden

Deze vindt mijn dochter echt fantastisch. En het is zo’n lief boekje! Verder vind ze het boekje met dierengeluiden ook erg leuk, geloof dat die van de Kruidvat is.

2 jaar geleden

"Coco kan het" is hier echt grote favoriet op dit moment!

2 jaar geleden

Boekjes van nijntje, kikker en rupsje-nooit-genoeg zijn hier favoriet

2 jaar geleden

Coco!

2 jaar geleden

Coco was lang favoriet maar tegenwoordig is dat: wie heeft er op mijn kop gepoept. Ze kent het boekje uit haar hoofd🥰

2 jaar geleden

De muziek boekjes van Paco zijn hier echt veruit favoriet! Zeker die met het orkest 🎵

2 jaar geleden

Hier een echte Bumba fan. Alle boekjes van Bumba zijn dan ook favoriet 😅

2 jaar geleden

Reactie op Simone_van_V

De muziek boekjes van Paco zijn hier echt veruit favoriet! Zeker die met he ...
Ja hier ook! En het boekje Lieve Dierentuin met flapjes om open te maken