9 Reacties

3 jaar geleden

misschien doordat het hoofdje groeit? ik vond ook dat ik zn fontanel ineens beter voelde maar merkte dit na 1 week op

3 jaar geleden

Ja, hier precies hetzelfde. Gek gevoel hè? Is helemaal normaal hoor 💚

3 jaar geleden

Dat had ik no vandaag ook! Ineens voelde ik het duidelijk.. zoontje is 6.5 week.. en zie hem verder ook echt groeien (meer spekkies krijgt die) dus miss zoals eerder genoemd dat door groei het ineens even anders kan aanvoelen

3 jaar geleden

Wees blij dat het een deukje is! 😎 Als ‘ie bol staat direct de dokter bellen!

3 jaar geleden

Same here! Ik zag het nooit voor 7wk en nu zie ik af en toe een deukje en zie ook haar hart kloppen 😂 een beetje eng vind ik het eruit zien 🙈

3 jaar geleden

Ik heb het nagevraagd bij het CB aan de arts daar omdat ik ook een deukje zag bij mijn kleine. Zij gaven aan dat het niet met uitdroging te maken heeft omdat hij goed groeit, drinkt en huidje ook goed aanvoelt (niet blijft 'staan' als je eraan trekt). Je kunt het altijd even navragen als je je zorgen maakt.

3 jaar geleden

Wij zijn er ook een keer enorm van geschrokken. Zoontje plaste echter volop dus was zeker niet uitgedroogd. Later las ik dat de fontanel ook door de zwaartekracht kan indeuken. Inderdaad zien wij het tiidens tummytime en wanneer we ons zoontje rechtop houden.

3 jaar geleden

Als hij hard op een speen zuigt zie ik ook een duidelijk deukje bij onze zoon.

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 7 weken heeft geen deukje.. ook is het niet bol.. als ik zijn hoofdje aai dan voelt het normaal hij heeft natuurlijk wel een fontanel maar niet ingedeukt of bol