14 Reacties

2 jaar geleden

Dit is niet heel raar toch.

2 jaar geleden

Prima lijkt me... Begonnen met hapjes oid? Kunnen ze nogal op reageren

2 jaar geleden

Reactie op Tnl

Prima lijkt me... Begonnen met hapjes oid? Kunnen ze nogal op reageren
Ja! Hoeveelheid slijm zie je nu niet zo goed, maar is dat normaal ? Ze had dit hiervoor niet…

2 jaar geleden

Reactie op Mevrboes

Dit is niet heel raar toch.
Nee? Je ziet de hoeveelheid slijm hier slecht. Komt dat ook vaker voor?

2 jaar geleden

Slijm kan ook komen door verkoudheid!

2 jaar geleden

Mijn meisje heeft dit ook weleens gehad! Voor naar huisarts geweest en die vond het niks geks. Vaak is het dan omdat ze een tikje verkouden zijn oid! Als je je zorgen maakt kun je altijd de huisarts bellen❤️

2 jaar geleden

heb het ook gehad, mijn huisarts voor het ook niet zorgelijk!

2 jaar geleden

Ons dochtertje van 4 maanden heeft dit ook al een week. Hier is het te danken aan doorkomende tandjes.

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft ook al een paar weken zo'n poepluiers (krijgt combi bv en kv). Ook onze huisarts kijkt er niet van op. Sinds gisteren zit er bij ons wel wat bloed tussen, dat wil de huisarts wel van naderbij opvolgen (vandaag op kweek gezet).

2 jaar geleden

Slijm kan door geïrriteerde slijmvliezen van het vele poepen. Miss koemelkallergie vooral als er bloedspoortjes in gaan voorkomen

2 jaar geleden

Reactie op Sanfils

Ons zoontje heeft ook al een paar weken zo'n poepluiers (krijgt combi bv en ...
Koemelkallergie??

2 jaar geleden

Slijm in de ontlasting kan komen door verkoudheid. Heeft mijn dochter ook!

2 jaar geleden

Reactie op Sanfils

Ons zoontje heeft ook al een paar weken zo'n poepluiers (krijgt combi bv en ...
hoe is dit bij jullie verder gegaan? mijn zoontje ook opeens last van namelijk ! geen gekke dingen?

2 jaar geleden

Reactie op Loes2405

Ja! Hoeveelheid slijm zie je nu niet zo goed, maar is dat normaal ? Ze had ...
Mijn zoontje had toen we net begonnen 2 weken lang 1 keer per week poepluiers (ipv elke dag) en nu sinds 3 dagen dezelfde luiers als jouw kindje. De darmen moeten gewoon nog flink hard werken en wennen