17 Reacties

4 maanden geleden

Als ik ga douchen gaat hij boven spelen.

4 maanden geleden

Ik douche als de kleine meid ligt te slapen. Of ‘s avonds of overdag tijdens dutje. Of ik wacht tot papa thuis is. (Al werkt hij heel onregelmatige tijden. Nachtdiensten vooral).

4 maanden geleden

Ik douche meestal s'avond's of soms samen.

4 maanden geleden

Ik douche op werkdagen voor ze wakker is, althans dat probeer ik, ze wordt er vaak alsnog wakker van, maar dan moet ze in haar kamertje blijven spelen. Op vrije dagen zet ik haar dan meestal even voor de tv (ik weet het, loedermoeder🙈) zodat ik even mijn ding kan doen. Het fijnste is toch als papa er ook is, dan wisselen we elkaar af in haar bezig houden/op haar letten en douchen.

4 maanden geleden

Ik douche vaak als ze savonds op bed ligt of samen douchen. Als ze alleen boven gaat spelen staat ze toch elke 5 seconden bij mij🤣

4 maanden geleden

Ik douch dan altijd samen met hem

4 maanden geleden

Ik wacht tot ze slaapt. Enige gelegenheid😅

4 maanden geleden

Bij loopt ze boven gewoon rond, komt vaak kijken als ik sta te douchen

4 maanden geleden

Ik ga gewoon douchen, hij vermaakt zich wel of komt ook boven kijken. Zorg dat de voordeur op slot is ;)

4 maanden geleden

Ik douche altijd ‘s avonds

3 maanden geleden

Ik maak ontbijt en fruit voor m’n kinderen doordeweeks en ze eten aan een klein tafeltje en kijken kinder tv terwijl ik douche en me opmaak. Ik heb de deur open dus kan wel horen wat er gebeurt maar ze zijn het gewend dat dit even tien minuten zo is en blijven rustig zitten. Win win want dan hebben zij ook vast wat gegeten.

3 maanden geleden

Kind met een boek op de wc. Ik zeg: ik ga even snel douchen. Vind ie helemaal niet erg. Lekker lezen of naar de spetters kijken op de douchedeur. Doe het wel even snel dus, in de zelfde badkamer.

3 maanden geleden

Onze zoon gaat gewoon lekker boven spelen dan. Komt af en toe even de badkamer binnen gewandeld om wat te laten zien en gaat vervolgens weer lekker verder!

3 maanden geleden

Ik douche normaal in de ochtend voordat hij wakker is, als hij eerder wakker is zet ik hem op ons bed met een filmpje en ga ik douchen. Hij blijft netjes zitten en komt soms even kijken. Laat wel de badkamer deur open staat zodat ik kan zien of hij in de buurt komt van de trap.

3 maanden geleden

Savonds als ze beide op bed liggen. Of ochtend voor ze eraf gaan

2 maanden geleden

Hier in middag slaapje of savonds samen of als vader thuis is idd . maar laat hem nooit spelen als er iets gebeurd

vorige maand

Samen douchen! :)