17 Reacties
4 maanden geleden
Ik douche op werkdagen voor ze wakker is, althans dat probeer ik, ze wordt er vaak alsnog wakker van, maar dan moet ze in haar kamertje blijven spelen. Op vrije dagen zet ik haar dan meestal even voor de tv (ik weet het, loedermoeder🙈) zodat ik even mijn ding kan doen. Het fijnste is toch als papa er ook is, dan wisselen we elkaar af in haar bezig houden/op haar letten en douchen.
3 maanden geleden
Ik maak ontbijt en fruit voor m’n kinderen doordeweeks en ze eten aan een klein tafeltje en kijken kinder tv terwijl ik douche en me opmaak. Ik heb de deur open dus kan wel horen wat er gebeurt maar ze zijn het gewend dat dit even tien minuten zo is en blijven rustig zitten. Win win want dan hebben zij ook vast wat gegeten.
3 maanden geleden
Kind met een boek op de wc. Ik zeg: ik ga even snel douchen. Vind ie helemaal niet erg. Lekker lezen of naar de spetters kijken op de douchedeur. Doe het wel even snel dus, in de zelfde badkamer.
3 maanden geleden
Ik douche normaal in de ochtend voordat hij wakker is, als hij eerder wakker is zet ik hem op ons bed met een filmpje en ga ik douchen. Hij blijft netjes zitten en komt soms even kijken. Laat wel de badkamer deur open staat zodat ik kan zien of hij in de buurt komt van de trap.