Wij zijn op zoek naar een draagzak voor onze dochter. In het voorjaar wordt zij 2 jaar en gaan we 2 weken op vakantie naar Oostenrijk. We zijn op zoek naar 茅茅n die je minimaal een paar uur op je rug kan hebben. Ik weet niet of onze lengte nog meespeelt? Ikzelf ben 1.70m en mijn man is 1.96m en we hebben allebei niet zo'n sterke rug. We zoeken ook 茅茅n die niet al te duur is.
Hebben jullie goede ervaringen of tips welke goed is?
Liefs!
Ik heb een draagzak van Deuter (Deuter kid comfort). Het is een hele fijne en stevige draagzak. Wel prijzig maar ik had 鈥榤 van marktplaats en dan is het goed te doen
Wij hebben een deuter rugdrager.
Gaan ook ieder jaar naar Oostenrijk. In onze onderstaande vlog zie je zowel de oudste van 4 en de jongste van 1.5 in een deuter rugdrager .
https://youtu.be/a88STTINoNI?si=bUHIbrkVtcOZMl5L
Wij hebben ook een deuter rugdrager.
De deuter kid comfort.
Ons zoontje vind dit fijner zitten dan een gewone draagzak, en voor je rug is het ook fijner!
Dankje. Ja prachtig he. Oostenrijk is prachtig 馃檲馃グ馃グ
We zijn er nog nooit geweest, maar inderdaad, op foto's van Google ziet het er super mooi uit!馃槉 Heb je nog tips voor meer mooie plekken om naartoe te gaan?
We zijn er nog nooit geweest, maar inderdaad, op foto's van Google ziet het ...
Dat ligt eraan waar je naartoe gaat in Oostenrijk. Wij vloggen altijd onze vakantie. Als je op youtube zoekt op de Rijkeboertjes, kan je zien waar wij altijd zijn. Abonnees op ons kanaal zijn altijd welkom haha 馃檲馃檲