20 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb mn vingers zelfs kapot zo droog. Heb geen ultieme tip, zou alleen proberen om vaker te smeren, niet alleen in de avond. En als je toch iets anders vindt laat het weten! 😅🤭

3 jaar geleden

Reactie op Sophie87

Ik heb mn vingers zelfs kapot zo droog. Heb geen ultieme tip, zou alleen pr ...
Jammer! Wie weet is er iemand anders die een goede tip heeft 😄

3 jaar geleden

Bij mij zijn het mijn knokkels door het vele wassen van mijn handen. Lanoline (die purelan zalf tegen tepelkloven) werkt bij mij goed 🙂 Vaseline is meer een beschermlaagje, lanoline lijkt op huideigen talg dus helpt wat beter versoepelen en herstellen. Bepanthen baby is ook goed spul daarvoor!

3 jaar geleden

Reactie op lilalotje

Bij mij zijn het mijn knokkels door het vele wassen van mijn handen. Lanoli ...
Bepakthen zinkzalf heb ik wel! Ga ik proberen

3 jaar geleden

Ik smeer ook lanoline op de echte droge plekjes. Aangezien de kleine graag op mijn pink zuigt smeer ik veel te weinig

3 jaar geleden

Herkenbaar! Ik dacht dat dat lag aan het feit dat ik men handen zo vaak waste en flesjes proper maakte. En dat daardoor mijn huid aan het uitdrogen was. Had er niet bij stilgestaan dat dat kon komen door de bevalling/zwangerschap!

3 jaar geleden

Ik heb het ook heel erg op m'n vingertoppen. M'n moeder zei dat working hands handcrème heel goed werkt hiertegen dus die ga ik morgen even halen.

3 jaar geleden

ik heb het ook en ik ben de papa, denk dat het meer te makenheeft met al het handen wassen voo elke interactie met de baby

3 jaar geleden

Nahh ik dacht dat het aan mij lag 😂 ben 6 weken geleden bevallen en het is nu bijna weg!

3 jaar geleden

Ik heb het ook, dacht dat het door het vele douchen kwam 😅 Ik gebruik de ambachtscreme te vinden bij vele tuincentra's

3 jaar geleden

Ik heb dit op 1 vingertop sinds de geboorte van mijn oudste 1,5 jaar geleden😂 mijn hele vingerafdruk is weg en soms scheurt het ook open. Tot nu toe geen tips

3 jaar geleden

Meen je dit? Ik heb dit ook.. Ze zijn helemaal kapot en de vellen hangen er aan. Ik wist niet dat het daar door zou kunnen komen. Ik gaf eigenlijk het flesje de schuld die ik zo vaak moet afspoelen per dag 😂 Dacht dat het daar aan zou liggen haha..

3 jaar geleden

Reactie op lindsayrs

Meen je dit? Ik heb dit ook.. Ze zijn helemaal kapot en de vellen hangen er ...
Even terug komend op die “ meen je dit “ zo van… ik had het er nooit achter gezocht haha, maar nu je het zegt…..😝

3 jaar geleden

Ik had dit ook! Bleek zwangerschaps eczeem te zijn die bleef door hormonen vd borstvoeding

3 jaar geleden

Reactie op aspapa87

ik heb het ook en ik ben de papa, denk dat het meer te makenheeft met al he ...
update: ik was mn handen nu meet desinfecteerende alcohol basis spray dat na 15 sec vervliegt, hoef daarddoor veel minder traditioneel handen te wassen, de wonden op mijn knokkels zijn weer aan het sluiten, dankzij corona is het spul overal en goedkoop te krijgen, zou kunnen helpen

3 jaar geleden

Ik heb het ook! Ik heb gisteren handcreme van Purol gekocht bij Kruidvat en werkt bij mij heel goed!

3 jaar geleden

O'keeffes werkt erg goed. Dit hebben ze bij Kruidvat en Etos. Is wel wat prijzig.

3 jaar geleden

De Intensive Care - Advanced Repair crème van Vaseline is écht fantastisch voor droge handen. Deze herstelt letterlijk je huid als je een tijdje smeert. Ik had een tijd geleden zulke droge handen dat de huid barstte, en dat bewegen pijn deed. Deze crème was de enige die écht goed hielp!

3 jaar geleden

Reactie op Chantal - 1993

O'keeffes werkt erg goed. Dit hebben ze bij Kruidvat en Etos. Is wel wat pr ...
Ook te vinden bij de kassa van de gamma vaak. Prijzig maar helpt echt fantastisch!

3 jaar geleden

Mijn man heeft dit van de billendoekjes van zwitzal🤣