10 Reacties

Ik heb dit ook opeens weer!! Verschrikkelijk..

vorig jaar

Ik heb het ook gehad! Nu gelukkig weer over.

vorig jaar

ik schrik met regelmaat wakker dat mijn meisje bij ons uit bed valt en dan grijp ik mijn man vast die dan natuurlijk zijn eigen ook dood schrikt, haha ons meisje slaapt ook altijd in haar eigen bedje soms sochtends even spelen bij ons in bed maar verder niet,

vorig jaar

Ik had dit de eerste weken iedere nacht, toen een jaar niet meer en ineens zijn ze weer terug 😅

vorig jaar

Bizar he haha het voelt zo echt. Mijn partner irriteert zich inmiddels eraan haha elke nacht raak

vorig jaar

Wow heeeel herkenbaar toen hij nog bij ons in co sleeper lag. Ik moest dan echt 5 keer kijken en snapte er niks van.. droomde ook wel eens dat hij dan opeens helemaal onder een deken lag..geen fijne dromen ..

vorig jaar

Nou het kan dat het aan hormonen ligt.. maar mijn vriend heeft dit dus ook.. hij is dan echt een soort van aan het slaapwandelen en heeft laatst zelfs twee keer de kleine uit bed getild omdat die bang was dat die viel (gewoon uit eigen ledikant 😂) dit was wel toen die op vakantie in dezelfde kamer sliep. Thuis alleen dromen en mij wakker maken in paniek 😅 Dus het zijn niet alleen vrouwenhormonen… 🫣

vorig jaar

Reactie op Rwouters

ik schrik met regelmaat wakker dat mijn meisje bij ons uit bed valt en dan ...
Ik ook^
Heel herkenbaar! Meteen dekbed omhoog slaan en man krijgt ook een hartverzakking van haha maar gek dat het zo terugkomt inderdaad!

11 maanden geleden

Wow! Ik had dit ook bijna elke nacht. Wanneer mijn man zijn voet bewoog, dacht ik dat het mijn dochter was die uit bed viel. Ik sprong echt ernaar toe! Hahah