17 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben die van Etos gebruikt en werkte hier voor geen meter🙈
Hebben ook Infacol gebruikt en dat werkte hier geweldig!
Ondertussen is ze bijna 11 weken oud en gebruiken we nu niks meer
3 jaar geleden
Hoi wij hebben een paar weekjes sab simplex (middel uit Duitsland) gebruikt. Onze kraamverzorgster gaf dit als tip en ook de verloskundige gaf aan dat deze druppeltjes beter staan aangeschreven dan bijvoorbeeld infacol.
Ik gaf voor elke voeding 4 druppeltjes op een lepeltje en dit hielp voor ons meisje erg goed. Na 2 weekjes gaf ik het alleen nog bij de avond voedingen en nu inmiddels ze is 7 weekjes al een dikke week niet meer.
Hopelijk heb je hier wat aan...
3 jaar geleden
Sap simplex gebruiken wij. Sinds een week. Heb het idee dat het in begin beter werkte dan nu na een weekje.
Cinebaby deed bij mij jongens niks
Inflacol vind ik troep mijn zoontje kreeg toen veel slijm en stikte er bijna in.
3 jaar geleden
Wij gebruiken de druppels van Kruidvat huismerk. Waren een stuk betaalbaarder dan infacol. Ons zoontje lag elke dag dubbel van de krampjes ja elke voeding en was minimaal een half uur aan het huilen van de pijn. Hij heeft nu misschien nog één keer op een dag een pittig momentje, maar daar komt hij zoveel beter doorheen. Wij zouden het je meteen aanraden
3 jaar geleden
Reactie op hijabnl
Bactiol
Heeft uw kindjes hier baat bij gehad? Wij willen deze misschien ook gaan proberen
3 jaar geleden
Reactie op Ready Set Go
Ik gebruik "mama natura". Lekker, ontspannen ze van
Waar heb je die gekocht?
3 jaar geleden
Wij hebben eerst infacol gebruikt maar dit vond ik helemaal niks en leek me maar troep. Net behangerslijm en zon gedoe bij elke voeding. Ook niet het idee dat het hiekp. Daarna bactiol, dat zijn gewoon een paar druppels 1 x per dag, beviel me een stuk beter en had ook het idee dat het wat deed. Nu inmiddels wel mee gestopt nu hij geen last meer heeft.
3 jaar geleden
Heb cinababy, infacol en Vitals gebruikt en alles maakte het hier juist erger. Kinderarts zei dat je er nu eenmaal doorheen moet en er geen wondermiddel bestaat. De ene baby heeft meer last dan de ander. Wij hebben 11 weken lang dagelijks krampjes gehad, toen was het goddank vanzelf over.