10 Reacties

2 jaar geleden

Niet alle baby’s gaan duimen volgens mij… mijn zoontje is 14 weken en zuigt op het handje maar niet op de duim.. verschilt per baby volgens mij

2 jaar geleden

Hier gaat de hele vuist naar binnen 😂! Af en toe sabbelt ze op haar wijsvinger. Geen tips, wel balen dat ze de speen dan ook niet pakt.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Hier heeft ze in het begin wel haar duim gepakt en hebben we mede daardoor juist de speen geïntroduceerd. Nu sabbelt ze alleen nog heel veel op haar vuistjes. Zou persoonlijk duimzuigen juist niet stimuleren, maakt het later alleen maar lastiger om het weer af te leren.

2 jaar geleden

Hier word er geduimd sinds ze 12 weken is. Eerst nog onhandig en gefrustreerd maar inmiddels al meer gecontroleerd. Ze gebruikt haar duimpje alleen om in slaap te vallen, verder niet. Sindsdien wil ze ook absoluut geen speen meer.

2 jaar geleden

Reactie op HD2992

Hier word er geduimd sinds ze 12 weken is. Eerst nog onhandig en gefrustree ...
Ah wat fijn! Onze oudste dochter is ook sinds 3/4 maanden gaan duimen en gebruikt hem nog steeds enkel met inslapen en verder niet! Hopelijk is de tijd hierin onze vriend en pakt ze straks haar duim! Dankje 😁

2 jaar geleden

Reactie op Dominiquee_

Hier gaat de hele vuist naar binnen 😂! Af en toe sabbelt ze op haar wijsvi ...
Oh wat grappig zeg!!

2 jaar geleden

Hier 11 weken duimt ook niet. Sabbelt aan z'n handje inderdaad en mijn pink helaas. Speen wil hij ook niet, heb diverse geprobeerd.

2 jaar geleden

Hier ook eerst gefrustreerde baby die de duim niet te pakken kreeg. Heeft nooit speen gewild dus was wel wat onhandig. Nu heeft die uitgevonden sinds die 11 weken is dat 2 vingers zo te pakken zijn dus sabbelt nu altijd op 2 vingers haha. Soms zo hard dat de babyfoon ervan aangaat.

2 jaar geleden

Reactie op Dominiquee_

Hier gaat de hele vuist naar binnen 😂! Af en toe sabbelt ze op haar wijsvi ...
Zo echt hè! Hier ook en soms probeert hij de tweede er ook bij te proppen

2 jaar geleden

Hier gaan ook bijna hele vuisten erin😂 (bijna 12 weken) maar dr duim kan ze nog niet vinden (logisch ook als je die binnen in je vuistje verstopt🤪). De speen wil ze ook steeds minder vaak maar ben benieuwd of en wanneer ze haar vingers/duim gaat vinden!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.