8 Reacties
5 maanden geleden
Wij zijn toevallig laatst lang weekend geweest met onze peuter en baby. Je hebt een hele grote buiten speeltuin waar die alles alleen kon doen. Wij zijn naar het buitenzwembad geweest en was ook fantastisch voor hem. Er was 1 trein attractie waar die alleen in kon! Wat een moment, ik moest een traantje laten dat die me niet meer nodig had en daar met andere kindjes zat 🤣 Dus zeker een aanrader. Verder had je nog een soort sprookjesbos, dat vond die vooral eng alle grote beelden die daar stonden. De show daar was automatisch en vonden wij stom. Maar hierboven kan je op een rails samen overheen en vond die leuk. Ook heb je achterin auto's die automatisch rijden over een soort treinbaan, daar samen in geweest kon die sturen. Helemaal vooraan heb je een verkeerstuin maar de paar fietsjes die er waren waren te groot, kind huilen 😅 Daarnaast zit een indoor monkeytown met diertjes die rond rijden waar ze op kunnen zitten, dat was ook erg leuk. Je hebt ook het reuzenrad en draaimolens waar je samen in kan. Wij hebben ons op en top vermaakt!
5 maanden geleden
Reactie op Maaariska
Wat goed om te horen! Wij gaan as zaterdag! Ben heel benieuwd wat onze klei ...
Leuk! Heel veel plezier hopelijk is het niet zo druk. In de rij wachten ging bij ons verrassend goed, alleen zo zonde van de tijd ivm middagdutje
5 maanden geleden
Reactie op TroostendeZebra041314
Leuk! Heel veel plezier hopelijk is het niet zo druk. In de rij wachten gin ...
Dank je wel! Ik hoop ook dat het niet te druk word, het word blijkbaar wel verdomde warm 🤣😅 (28 graden zag ik) dus lekker veel de water attracties in hahaha
En qua dutjes hoop ik ook dat t meevalt, ze doet niet meer elke dag een dutje. Vaak wel als we de hele dag thuis zijn maar niet altijd als we op pad gaan. Verschilt echt van dag tot dag met haar. We volgen haar hier gewoon in 😜
5 maanden geleden
Reactie op TroostendeZebra041314
En hoe was het?
Bedoel je mij? Want onze meid vond het helemaal geweldig! Ze is zelfs 4!!!! Keer in de kikker achtbaan geweest en werd serieus boos dat we er niet vaker in gingen (want we wilden natuurlijk ook nog wat anders doen haha)
Ook zijn we in de splash geweest en een andere achtbaan waar ik de naam van vergeten ben maar die zit naast de splash. Alles vond ze echt heeeeeel leuk! Incl natuurlijk de echte kleine kinder attracties.
Ik kan niet wachten tot september als we naar toverland gaan!
5 maanden geleden
Reactie op Maaariska
Bedoel je mij? Want onze meid vond het helemaal geweldig! Ze is zelfs 4!!!! ...
Wat leuk!! Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben!
5 maanden geleden
We zijn eerder geweest vond het echt mega tegenvallen wat hij al mocht haha. Dat binnending was leuk, reuzenrad autootjes en het treintje maar dat was het al. Het treintje mocht officieel niet eens hahha. Oja en de glijbaan die was wel een hit! We hebben ons prima vermaakt maar weinig echt attacties voor kleintjes