7 Reacties

2 jaar geleden

Duitser hier 👋🏻 Jaaa, je moet als je ze ergens langs ziet komen, echt de Western Style Chips van Lorenz halen !!! Dikke aanrader, me Nederlandse man is er gek op die chips, maar in NL zijn ze (mijn weten na) niet verkrijgbaar 😂 Die zien zo uit :

2 jaar geleden

DM winkel en dan veel goedkopen douchegel, haarverf, allways en andere merkproducten inslaan
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Blijkbaar heb je daar de 'mais vingers' in een minder vieze en plakkerige variant. 🤣 geloof met aardbeien smaak!

2 jaar geleden

DM, Rossmann en Galleria Kaufhof zijn leuke winkels.

2 jaar geleden

Bedankt! Ga er zeker naar kijken 😊

2 jaar geleden

Dm heeft fijne doekjes en luiers, vind ik😀 Dm is sowieso fijn! Ivm alle douchegel en spullen wat heerlijk ruikt en lekker goedkoop🥳

2 jaar geleden

Nou genoeg inkopen gedaan🙈 maar ben echt verbaasd over het feit hoe goed het daar geregeld was qua voorziening om de kleine meid te verschonen🫢 hele nette ruimtes met soort commode met een kussen waar je papier overheen kon rollen voor de hygiëne, een kast vol luiers in alle maten, billen doekjes voor het grijpen echt heeeel anders dan in NL🙊