22 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb hem ook maar ik raad het af om hem te gebruiken waar dat die voor bedoeld is.. je moet hem elke dag helemaal uit elkaar halen om schoon te maken en hij geeft vaak meer water dan de bedoeling en minder voeding.. ik gebruik hem alleen voor water is meteen op temperatuur en komt precies genoeg uit en dan voeg ik zelf de voeding toe .. maar om antwoordt te geven op je vraag

2 jaar geleden

Eerst dat witte rondje zonder pijl dan die met pijl

2 jaar geleden

Zo bedoel ik

2 jaar geleden

Reactie op Varena

Ik heb hem ook maar ik raad het af om hem te gebruiken waar dat die voor be ...
Bij ons kloppen de verhoudingen wel gewoon hoor, heb je hem wel goed geijkt dan? Schoonmaken doen wij het mengtuitje elke dag en dan die poeder carrousel 1x per week en dat gaat prima

2 jaar geleden

Bij ons kloppen de verhoudingen wel gewoon hoor, heb je hem wel goed geijkt ...
Is helaas een bekend probleem bij easy baby, zijn veel problemen mee.. https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-april-2023/easybaby-milkmaker-LaDPQL?utm_source=24Baby&utm_medium=app Laatst hadden we het er nog over in een topic.

2 jaar geleden

Reactie op Denisedj

Is helaas een bekend probleem bij easy baby, zijn veel problemen mee.. htt ...
Ben ik benieuwd hoe je daar achter komt.. we hebben hem goed geijkt en onze meid doet het verder prima🙈

2 jaar geleden

Ben ik benieuwd hoe je daar achter komt.. we hebben hem goed geijkt en onze ...
De groei van kindjes blijft dan achter, en dan ga je checken. Ook al staan ze goed afgesteld ze geven te weinig schepjes dan. Wat ik al zei easy baby weet van dit probleem, eigenlijk heel erg dat ze dan nog verkocht mogen worden😅 Het zal uiteraard niet voor elk apparaat tellen, maar elk apparaat dat het verkeerd doet en groei van een kind achterhoud zou absoluut niet moeten kunnen.

2 jaar geleden

Reactie op Denisedj

De groei van kindjes blijft dan achter, en dan ga je checken. Ook al staan ...
Ja oké maar hoe kun je controleren of die te weinig schepjes geeft🙈 daar ben ik wel nieuwsgierig naar namelijk, voor zover groeit onze dochter prima maar een x extra checken is natuurlijk nooit verkeerd

2 jaar geleden

Bij ons kloppen de verhoudingen wel gewoon hoor, heb je hem wel goed geijkt ...
Ja heb hem geijkt maar alsnog geeft die te weinig schepjes en te veel water ookal zou die moeten kloppen

2 jaar geleden

Reactie op Varena

Zo bedoel ik
In de filmpjes zie ik dat de pijl gelijk moet staan met de pijl en dat ding wat jij erbovenop hebt moet in het midden alleen dan zit ik met die rubberen stukjes

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde probleem met de EasyBaby gehad: niet de juiste dosering ondanks goed geijkt. Kleine bleef ook stil staan in de groei. En het gekke is ook: als ik 150 water in Dr Brown flesje doe komt het op 140 in het flesje en bij Difrax flesje komt het wel op 150 🤷🏼‍♀️ Je kan het checken door een flesje alleen met voeding te laten vullen (door te ijken) en dit dan uitscheppen met het lepeltje uit de voedingsbus. Wij gebruiken het nu ook alleen voor het water en voegen zelf poeder toe.

2 jaar geleden

Oké ik heb net getest en eerlijk is eerlijk, ook hier gaat wat mis… onze dochter groeit gelukkig goed maar wel vreemd dat die bij 6schepjes 1x 17gram aan poeder gaf, daarna weer geprobeerd toen gaf die 23 gram aan poeder. Daarna zelf 6 handmatige schepjes afgewogen en dat moet 28gram zijn…

2 jaar geleden

Oké ik heb net getest en eerlijk is eerlijk, ook hier gaat wat mis… onze do ...
Maar geeft het apparaat in het “ijk programma” dan ook daadwerkelijk hetzelfde gram poeder als ingesteld voor de laatste flessen? Of is het een soort reset modus waarbij je alles dus weer vanaf 0 moet instellen?

2 jaar geleden

Reactie op Galectix

Maar geeft het apparaat in het “ijk programma” dan ook daadwerkelijk hetzel ...
Ik heb geeen idee eerlijk gezegd want manlief doet dat ijken🙈 heb gewoon poeder opgevangen en gewogen en daarna zelf schepjes in bakje gedaan en gewogen. Maaar ik heb het zelf niet goed gedaan en manlief later nog een x getest maar de verhoudingen kloppen bij ons dus toch wel🙈

2 jaar geleden

Oooh wat erg, ook hier onze easybaby gecontroleerd en hier klopt er ook niks van! Vorige keer ijken was de poeder 22g, nu steeds 17. Nu water ijken heel wisselend, dan 106 ml, dan 100, 97 en zelfs een keer 86😨 zou dat kunnen verklaren waarom onze zoon zo wisselend drinkt en onrustig is tijdens/na het voeden?! Vreselijk! Ik ga vandaag gelijk contact opnemen met easybaby, weg dat ding🙈

2 jaar geleden

Wat ook lekker opvallend is: op de website had ik een slechte recensie geschreven.. plaatsen ze gewoon niet🥲 alleen de 4* en 5* plaatsen ze. Lekker marketing voor de gezondheid van een newborn prioriteren 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Wendy92h

Oooh wat erg, ook hier onze easybaby gecontroleerd en hier klopt er ook nik ...
Oo ben benieuwd wat ze gaan zeggen hierop 🙈 ik ga nu even tijdelijk alleen warm water gebruiken en zelf schepjes erin doen om te kijken of onze dochter veranderd in haar drink gedrag🙈

2 jaar geleden

Oo ben benieuwd wat ze gaan zeggen hierop 🙈 ik ga nu even tijdelijk alleen ...
Heel verstandig! Hier werkt dat wel omdat je gelijk kan zien hoe veel er in het flesje zit. Soms klopt dat nog niet maar dan vul ik een klein beetje aan met water op kamertemperatuur. Ben benieuwd! Hopelijk helpt het!

2 jaar geleden

Wow deze reacties... ik heb er ook problemen mee, ik kwam er na een paar weken achter dat hij (veel) te weinig poeder gaf. Dus nu gebruik ik hem de laatste maand ook alleen maar voor het warme water, dat vond ik toch eigenlijk een beetje onzin, voor zo'n duur apparaat.. (en dan nog, wij hebben Flesjes van 180ml, dan geeft dat ding 190ml...) Ik heb eergisteren een mail gestuurd met mijn verhaal en dat ik hem wou terug sturen, kreeg ik terug dat het daar te laat voor was, dat ze wel wilde videobellen om hem proberen goed te zetten???!!! Dus eigenlijk zeggen ze zou dat hun YouTube filmpjes om hem te eiken niet kloppen of dat wij te stom zijn om hem goed in te stellen..? Terwijl we dat nu al 3x hebben gedaan. Maar ik vertrouw dat ding echt niet meer.. dus morgen maar weer opnieuw contact zoeken.

2 jaar geleden

Ik had vandaag een mail gestuurd waarin ik onze situatie uitlegde waarbij met name het water absoluut niet klopte, dat ik het apparaat niet meer vertrouw, dat er meerdere slechte ervaringen zijn en dat ze dit eigenlijk naar mijn idee niet meer moeten verkopen omdat het wel om het welzijn en de gezondheid van jonge baby’s gaat. Kreeg ik dit als reactie terug: Bedankt voor uw email. Vervelend te lezen dat u uw apparaat niet vertrouwt. Het ijken van de machine is belangrijk voor de instelling. Als u het de ene keer ijkt en hij geeft 22 gram poeder, dan stelt u het in op 22 gram. Mocht u een andere keer ijken en het apparaat geeft 17 gram, daan stelt u het in op 17. U ontvangt via mail een retourlabel, stuurt u aub uw apparaat schoon en droog terug. Zodra het in goede staat bij ons is aangekomen, ontvangt u uw aankoopbedrag terug. Ze reageren niet eens op het probleem rondom het water, de slechte reviews en mijn opmerking dat ze dit naar mijn mening niet meer moeten verkopen. Maar ik kan het dus wel retour doen. Hoe lang is het geleden dat je het apparaat hebt gekocht? Wij op 7 mei namelijk. Maar dan nog, ongeacht de aankoopdatum moeten ze bij dit soort problemen wel retour accepteren vind ik..