261 Reacties

één jaar geleden

Hi, hier ook 40+4 vandaag. Krijg morgen een ballon en wordt vrijdag ingeleid, kan niet wachten tot we ons meisje in onze armen hebben😍

één jaar geleden

Hier 40+6. Tot nu toe gaat het goed met mij en de kleine meid. Zondag komt de verloskundige bij ons thuis voor een controle en evt. om voor de eerste keer te gaan strippen. Hopelijk meldt ze zich gewoon voor die tijd 🙏🏻

één jaar geleden

Ik ben vandaag 40+2 van mijn 2e Mijn 1e is geboren met 38+6 Morgen wordt ik gestript dat kon bij ons vanaf 40+3 (als ik 1cm ontsluiting heb tenminste) Zit nu maar een ananas te eten en te hopen dat ze vanzelf komt 🤣🤣🤣 Succes allemaal!!

één jaar geleden

Hier 40+3 vandaag , vrijdag bij 40+5 gaan ze een echo maken om te kijken of alles goed gaat , tevens mocht het lukken gaan ze me strippen 😊 en vrijdag ook inleiding bespreken. Ik wil maximaal tot 41+4 wachten met inleiden , ook omdat mijn vader met vakantie gaat bij precies 42 weken dus ik wil wel dat de kleine man er dan al is 💙 en omdat ik er dan ook wel klaar mee ben, genoeg is genoeg 😂

één jaar geleden

Vandaag 40.5! Ik ben paar uur geleden gestript en ik had al 4 cm ontsluiting. Nu hopen dat de weeen op gang komen. Het rommelt een beetje maar dat deed het bij mijn 1ste kindje ook en ben toen uiteindelijk ingeleid (vanwege hoge bloeddruk met 41.5) Ik hoop dat het deze keer een natuurlijke bevalling wordt. En 2de afspraak om te strippen staat voor vrijdag al gepland. Duimen dat de kleine man voor die tijd is geboren.

één jaar geleden

Toch nog meer die overtijd lopen! Hier ook 40.6.. morgenochtend bellen en dan komen ze aan huis voor een 1e poging tot strippen! Ik verwacht er niet veel van aangezien mijn dochter op 42 weken is ingeleid en er toen 2 pogingen tot strippen zijn gedaan welke gewoonweg niet konden ivm dat het potdicht zat.. dus ik stel me in nog max een week en dan zal er wel een inleiding komen (helaas :() Afgelopen week veel gehaald en vandaag besloten alleen nog maar leuke dingen te doen.. dus eerst vanmorgen met de dreumes een taartje wezen eten in de stad.. daarna wezen lunchen met mijn moeder en net thuis. Partner is naar de speeltuin dus ik kan nog even uurtje rusten voor het einde middag/avondritueel weer van start gaat. Voel me ineens ook niet meer hoogzwanger met de focus even op niet continue aan de bevalling denken

één jaar geleden

Hier 41 weken vandaag. Morgen een afspraak staan voor strippen dus hopelijk kan dat. Anders zaterdag nog een poging en mocht ze er zondag nog niet zijn ga ik me laten inleiden met 41+4! Moet zeggen dat dit wel één van de weken is in mijn zwangerschap waarin ik me juist wel goed voel terwijl de rest dramatisch was. Dit maakt dat ik nog even kan wachten met inleiden!

één jaar geleden

Hier 41+1 en nog potdicht beneden 😅😢😉

één jaar geleden

40+1 pas dus mag nog niet klagen. Alles voor de 40 weken ging super makkelijk en nu lijkt alles wel mega moeizaam te zijn

één jaar geleden

Ik kan me ook bij dit groepje aansluiten. Ik ben vandaag 40+1 van mijn 2e kindje. Als ik het weekend nog zwanger ben ga ik een poging tot strippen doen maar stiekem hoop ik dat ons ventje dan al geboren is. Heb al 1.5 week veel voorweeën en gerommel dus hoop dat het een keer gaat doorzetten. We zullen zien! Succes allemaal met de laatste loodjes!

één jaar geleden

Vandaag ben ik 40+5 ben mijn slijmprop al verloren in 2x beide nachten slecht geslapen en volgende ochtend kwam het eruit. Helaas bleef mijn meisje wel zitten;). Vrijdag heb ik een afspraak staan voor strippen hopen dat het iets gaan doen.

één jaar geleden

Hier 40+4 vandaag. Vond het al lang duren, maar sinds ik de 40 weken voorbij ben is het wachten nog wel een stukje pittiger geworden. Zo nieuwsgierig naar ons meisje. As vrijdag poging tot strippen, hoop nog steeds dat ze er dan al is. Dan eventueel zondag nog eens strippen en als dat niets doet, dan volgende week een inleiding. 🤞🤞🤞🤞🤞🤞

één jaar geleden

Hier ook vandaag precies 40+5. Wachten duurt lang🙈 Morgen met 40+6 gaat de VK kijken of ze al kan strippen. Maandag bij 41+3 naar het ZH voor CTG scan en echo om vruchtwater en placenta te bekijken. Hopelijk allemaal niet nodig en word ze toch voor die 42 weken zelf geboren🙈

één jaar geleden

Ho jee zo herkenbaar. Hier was alles ook heel vlot verlopen tot we de 40 weken passeerden... nu voelt het wachten vooral zwaar. Maar he we zijn niet alleen ik duim alvast voor jullie allemaal op een natuurlijke bevalling. En anders een zachte inleiding zodat we toch van de geboorte kunnen genieten. Ps wat doen jullie zoal om de tijd te doden.

één jaar geleden

Hier 40+5 vandaag.. eerste kwam met 38+4 dus helemaal niet verwacht nu overtijd te gaan. Maandag bij 41+3 controle ctg en echo..

één jaar geleden

Ik ben vandaag 40 + 4. Morgen naar de verloskundige en kijken of er al ontsluiting is. Afgelopen donderdag was dit namelijk nog niet het geval. Vrijdag CTG laten maken en aansluitend naar de gynaecoloog voor controle en gesprek over de inleiding. Ik hoop dat mevr zich vanzelf meld. Nog geen slijmprop verloren… succes allemaal!!

één jaar geleden

Hier nu 40+6! De verloskundige komt morgen thuis langs voor een poging tot strippen. Hopelijk gaat dit werken. Zaterdag staat ook een afspraak in het ziekenhuis gepland voor controles. Ik ben het wachten nu wel aardig beu..😅 Succes allemaal!!

één jaar geleden

Morgen 41 weken! Had wel verwacht dat ik overtijd zou zijn. Ben nog vrij rustig eronder gelukkig! Morgen bel ik met de verloskundige om strippen te bespreken. Maar ik vind dit erg spannend want lees dat er ook een kans is dat ze per ongeluk je vliezen breken. Blijkbaar is mijn jochie er nog niet klaar voor... Maar zijn mama wel. Haha.

één jaar geleden

Reactie op LiekeR1

Hier nu 40+6! De verloskundige komt morgen thuis langs voor een poging tot ...
Aahhh was je ook 9 maart uitgerekend, ik ook! Mag ik vragen.. wat zijn jouw beweegredenen om het strippen te laten uitvoeren? Ik vind het zo'n moeilijke keuze en heb ook morgen een afspraak hiervoor staan.

één jaar geleden

Reactie op Mominprocces

Ho jee zo herkenbaar. Hier was alles ook heel vlot verlopen tot we de 40 we ...
Ik wandel nog aardig wat ondanks de bekkenpijn, slaap veel overdag want in de nacht word ik benauwd en lukt het me niet altijd in slaap te komen, ik kijk veel fotoboeken en plak ze in, ben veel nog aan het koken en bakken, zit in de tuin met kleedjes en kopjes thee te luisteren naar de vogels, lees een boek, kijk films en series, oefen met make up, lees miljoenen bevallingsverhalen online, bel met vrienden, en vandaag ben ik nog wezen lunchen!