Wij hebben een 2e hands Johnny loco. Superfijne bakfiets
Oké 👍 ik vind het toch wel spannend om een 2e hands fiets te kopen, omdat er toch wel veel oplichters actief zijn die een gestolen of kapotte fiets verkopen. Heb je tips bij een 2e hands fiets.
Wij hebben de Vogue carry2, stuk betaalbaarder dan Urban Arrow! Heb er vandaag voor het eerst met onze baby in gefietst, maar tijdens de zwangerschap ook al wat kilometers gemaakt en ben erg tevreden :)
Wij hebben een urban arrow, konden geld terug krijgen via het fiets plan van t werk. Het persoonlijk budget van een de afgelopen 3 jaar konden we nog gebruiken. Misschien kun je hier even naar kijken ongeacht welke fiets je aanschaft.
Makki idd ook over gehoord. Waar was die in de aanbieding toen der tijd? En ...
Dat was een aanbieding bij onze lokale fietsenzaak. De korting was 20%, geloof dat we uiteindelijk rond de €4500,- uit kwamen incl. regenhuif en maxicosihouder.
Voordeel van de Makki vond ik ook dat bijna alles automatisch aanwezig is (bagagedrager, GPS, etc.) terwijl dat bij Urban Arrow allemaal losse opties zijn die je er nog bij moet kopen.
De Makki heeft ook een meeverende voorvork, waardoor onze baby er heel rustig in ligt. Heb het idee dat een ritje in de kinderwagen soms hobbeliger is voor haar dan in de bakfiets.
Maar ik zou ook vooral op verschillende fietsen gaan fietsen, dan kun je het beste een keuze maken. Dolly komt daarvoor gratis bij je aan huis. Heel fijn bedrijf en als we de Makki niet gekocht hadden dan waren we daarvoor gegaan. Dus zou die zeker ook proberen.
Handig topic 😄 wij zoeken er ook een! En voor de mensen die gereageerd hebben, zijn jullie bakfietsen ook geschikt voor 3 kindjes? Nu een baby’tje van 12 weken, en kindjes van 2 en 3.