24 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de Batavus Fier 2, maar ik weet niet hoeveel die scheelt met de Urban Arrow! Wij zijn super tevreden.

3 jaar geleden

Wij hebben een 2e hands Johnny loco. Superfijne bakfiets

3 jaar geleden

Reactie op Sii-93

Wij hebben een 2e hands Johnny loco. Superfijne bakfiets
Oké 👍 ik vind het toch wel spannend om een 2e hands fiets te kopen, omdat er toch wel veel oplichters actief zijn die een gestolen of kapotte fiets verkopen. Heb je tips bij een 2e hands fiets.

3 jaar geleden

Hier een Gazelle Makki. Heel tevreden over. De Dolly vond ik ook heel prettig maar de Makki was flink in de aanbieding dus daarvoor gegaan.

3 jaar geleden

Reactie op Charmander

Hier een Gazelle Makki. Heel tevreden over. De Dolly vond ik ook heel prett ...
Makki idd ook over gehoord. Waar was die in de aanbieding toen der tijd? En mag ik vragen hoeveel die toen was? 😀

3 jaar geleden

Wij hebben een Gazelle Maki gekocht en die bevalt goed! Met baby nog niet uitgeprobeerd omdat ze nog onder de 3 maanden is.

3 jaar geleden

Reactie op Stef-17

Oké 👍 ik vind het toch wel spannend om een 2e hands fiets te kopen, omdat ...
In welke hoek van het land woon je? Anders kan ik diegene van wie wij hem hebben, je wel de gegevens van sturen

3 jaar geleden

Reactie op Sii-93

In welke hoek van het land woon je? Anders kan ik diegene van wie wij hem ...
Flevoland 😊

3 jaar geleden

Wij hebben de Vogue carry2, stuk betaalbaarder dan Urban Arrow! Heb er vandaag voor het eerst met onze baby in gefietst, maar tijdens de zwangerschap ook al wat kilometers gemaakt en ben erg tevreden :)

3 jaar geleden

Wij hebben de lovens, zijn er echt super blij mee! Maar denk ik wel wat duurder. Wij vonden de Urban Arrow te weinig vering hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Stef-17

Oké 👍 ik vind het toch wel spannend om een 2e hands fiets te kopen, omdat ...

3 jaar geleden

Wij hebben een urban arrow, konden geld terug krijgen via het fiets plan van t werk. Het persoonlijk budget van een de afgelopen 3 jaar konden we nog gebruiken. Misschien kun je hier even naar kijken ongeacht welke fiets je aanschaft.

3 jaar geleden

Reactie op Stef-17

Makki idd ook over gehoord. Waar was die in de aanbieding toen der tijd? En ...
Dat was een aanbieding bij onze lokale fietsenzaak. De korting was 20%, geloof dat we uiteindelijk rond de €4500,- uit kwamen incl. regenhuif en maxicosihouder. Voordeel van de Makki vond ik ook dat bijna alles automatisch aanwezig is (bagagedrager, GPS, etc.) terwijl dat bij Urban Arrow allemaal losse opties zijn die je er nog bij moet kopen. De Makki heeft ook een meeverende voorvork, waardoor onze baby er heel rustig in ligt. Heb het idee dat een ritje in de kinderwagen soms hobbeliger is voor haar dan in de bakfiets. Maar ik zou ook vooral op verschillende fietsen gaan fietsen, dan kun je het beste een keuze maken. Dolly komt daarvoor gratis bij je aan huis. Heel fijn bedrijf en als we de Makki niet gekocht hadden dan waren we daarvoor gegaan. Dus zou die zeker ook proberen.

3 jaar geleden

Wij hebben de Dolly al een aantal jaartjes. Hele fijne fiets. Nog niet mee gefietst met baby

3 jaar geleden

Reactie op Charmander

Dat was een aanbieding bij onze lokale fietsenzaak. De korting was 20%, gel ...
Bedankt voor de info. Goed om te weten 👍

3 jaar geleden

Vogue Carry!

3 jaar geleden

Handig topic 😄 wij zoeken er ook een! En voor de mensen die gereageerd hebben, zijn jullie bakfietsen ook geschikt voor 3 kindjes? Nu een baby’tje van 12 weken, en kindjes van 2 en 3.

3 jaar geleden

Reactie op MOM-

Handig topic 😄 wij zoeken er ook een! En voor de mensen die gereageerd heb ...
De Vogue Carry heeft 2 bankjes en 4 gespen, dus het zou moeten kunnen. Maar met de maxicosi er in passen er geen twee kindjes mee bij.

3 jaar geleden

Reactie op Stef-17

Flevoland 😊
Dat is iets verder weg. Hij zit onder Eindhoven. Maar weet wel dat hij betrouwbaar is.

2 jaar geleden

Hoi allemaal, binnenkort komt onze bakfiets ook binnen. Vraagje: hoe doen jullie dat met kinderwagen /buggy meenemen in de bakfiets?