Ik heb de laatste tijd last van erotische dromen alleen dan met mensen waar ik eigenlijk helemaal geen erotische dromen over wil hebben.
Voel me gewoon vies als ik wakker wordt en er dan over na denk.
Hebben meer mensen hier last van want ondanks dat ik er niks aan kan doen walg ik er wel van.
Ik ben nu 32 weken zwanger.
Herkenbaar! Is heel gek, maar ook wel komisch. Ik deel het met mn partner en die vindt het hilarisch. Heb er zelf ook geen vies gevoel van, omdat het gewoon een droom is, maar gek blijft het wel.
Ja ik had dit ook soms! Weet er helaas niks tegen behalve tegen jezelf zeggen "het was maar een droom" en zo snel mogelijk vergeten. Wat mij soms ook helpt is om het verhaal in mijn hoofd om te vormen tot iets dat ik w茅l prettig vind en dan weer te gaan slapen...
Sterkte!
Ik had dit vooral de eerste helft van mijn zwangerschap maar dan wel over mijn partner. Ik vond het dan elke keer zo jammer dat het maar een droom was. Ik kon het ook niet in het echt doen door misselijkheid en extreme vermoeidheid.
Hahaha ik heb dit dus vrijwel elke nacht. Voel me echt een viespeuk als ik wakker wordt馃槀 ik droomde eergister dat ik in een ruimte stond met allemaal bekende figuren uit films die ik soms zo'n 10 jaar niet gezien heb (elf uit Lord of the Rings, avatar karakter, dwerg van Sneeuwwitje?? Naja ga zo maar door) en iedereen moest dus seks met elkaar hebben. Ik wordt dan wakker met zon groot wtf gevoel. En dit dus bijna elke dag馃槀