11 Reacties

3 jaar geleden

Herkenbaar! Is heel gek, maar ook wel komisch. Ik deel het met mn partner en die vindt het hilarisch. Heb er zelf ook geen vies gevoel van, omdat het gewoon een droom is, maar gek blijft het wel.

3 jaar geleden

Ja ik had dit ook soms! Weet er helaas niks tegen behalve tegen jezelf zeggen "het was maar een droom" en zo snel mogelijk vergeten. Wat mij soms ook helpt is om het verhaal in mijn hoofd om te vormen tot iets dat ik w茅l prettig vind en dan weer te gaan slapen... Sterkte!

3 jaar geleden

Dit stond toevallig vandaag in de zwangerschap+ app

3 jaar geleden

En t onderste deel

3 jaar geleden

Reactie op Anoniemeusername2303

Dit stond toevallig vandaag in de zwangerschap+ app
Sorry moest deze zijn

3 jaar geleden

Reactie op swmriw15

Herkenbaar! Is heel gek, maar ook wel komisch. Ik deel het met mn partner e ...
Ik droom over seks met mijn stiefmoeder 馃槄馃槄

3 jaar geleden

Reactie op swmriw15

Herkenbaar! Is heel gek, maar ook wel komisch. Ik deel het met mn partner e ...
Maar ik droom over seks met mijn stiefmoeder 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Anoniemeusername2303

Sorry moest deze zijn
Moet wel lachen om het laatste stukje. Zelf heb ik geen partner meer maar ik droom dus over seks met mijn stiefmoeder 馃槼

3 jaar geleden

Ik had dit vooral de eerste helft van mijn zwangerschap maar dan wel over mijn partner. Ik vond het dan elke keer zo jammer dat het maar een droom was. Ik kon het ook niet in het echt doen door misselijkheid en extreme vermoeidheid.

3 jaar geleden

Hahaha ik heb dit dus vrijwel elke nacht. Voel me echt een viespeuk als ik wakker wordt馃槀 ik droomde eergister dat ik in een ruimte stond met allemaal bekende figuren uit films die ik soms zo'n 10 jaar niet gezien heb (elf uit Lord of the Rings, avatar karakter, dwerg van Sneeuwwitje?? Naja ga zo maar door) en iedereen moest dus seks met elkaar hebben. Ik wordt dan wakker met zon groot wtf gevoel. En dit dus bijna elke dag馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Beautjee

Hahaha ik heb dit dus vrijwel elke nacht. Voel me echt een viespeuk als ik ...
Hahaha dat klinkt wel grappig 馃ぃ ik snap precies hoe je je voelt. Hoop dat we vannacht een leukere droom krijgen 馃槀馃槀馃槀