10 Reacties

2 jaar geleden

Oei, ik heb dat na mijn vorige bevalling gehad! Vraag om Fluconazol tablet. Deze kan je oraal in nemen, binnen 2 dagen is de schimmel weg!

2 jaar geleden

Ik heb gewoon tabletten van de huisarts toen gehad. Ben heel gevoelig voor infectie vanonder. Zowel tijdens zwangerschap als erna steeds tabletten gehad en was er dan in no time vanaf!

2 jaar geleden

Vermijd zoetigheid en probiotica kan zeker helpen! Heel veel beterschap!

2 jaar geleden

Reactie op chris_10

Oei, ik heb dat na mijn vorige bevalling gehad! Vraag om Fluconazol tablet. ...
Ga ik doen!

2 jaar geleden

Je kunt canesten smeren of van canesten een vaginaal tablet nemen zei mijn huisarts.

2 jaar geleden

Huisarts en verloskundige adviseerden om Daktarin te smeren.

2 jaar geleden

Jeuk kan ook komen door irritatie van het kraam-/maandverband. Je hebt ook soorten zonder plastic erin verwerkt die minder klachten geven. En af en toe de boel even laten luchten is ook aan te raden.

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Ik ben meteen overgegaan naar katoenen maandverband, een canesten ei gekocht bij etos en zalf voor de lippen gekregen van de huisarts. Succes!

2 jaar geleden

Ik had echt jeuk door de kraamverband, ik weet niet of je nog die gebruikt maar bij mij hielp overgaan op dunne katoen maandverband, ik heb zelf de lange versie van kruidvat.

2 jaar geleden

Hoi! Ik heb nu precies hetzelfde! Een week geleden bevallen en enorme jeuk van onder nu. Denk mede door de kraam verbanden en ben altijd gevoelig voor candida. Even met je huisarts overleggen, Fluconazol mag gewoon, zowel vaginaal als oraal.