18 Reacties

2 jaar geleden

Hoi hoi ik heb de vulpes pro ik ben er blij mee 🙂

2 jaar geleden

Hi, Ik was ook nog in dubio. Ik heb hem net besteld. Dus nog geen ervaring. Ik vond onderstaande review fijn en heeft voor mijn mij de doorslag gegeven. Https://www.oudersvannu.nl/producten/getest/handsfree-dubbele-elektrische-medela-kolf/
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ik heb ze getest en was wel fan helaas is de 27 MM borstschelp nog niet uit .. heb dan de elvie stride gekocht en ook erg gelukkig mee moet ik zeggen.

2 jaar geleden

Ik heb de YOUHA gekocht , makkelijk schoon te maken en goede kolf functie 👍🏼 ik ben tevreden

2 jaar geleden

Ik heb ook de Youha gen 2. Zeker tevreden over… maar vooral ivm prijs/kwaliteit. Ik heb ook de elvie stride geprobeerd en die paste fijner en veel stiller.. alleen scheelde weer €120,- dus toch voor Youha gegaan.

2 jaar geleden

Ik heb de Philips avent, geen hands-free model maar klem hem gewoon achter m'n bh randje, waardoor ik toch m'n handen vrij heb

2 jaar geleden

Hier is de kolvy pro onderweg

2 jaar geleden

Ik heb de youha dubbele kolf en een medela freestyle waar ik een kolfbeha bij heb zodat deze handsfree kan. Beide tevreden mee, maar qua gemak wint de youha het. Die kan gewoon in mijn eigen voedingsbeha. Overigens, ik heb de youha via AliExpress besteld, stuk goedkoper als via Bol.com en is exact hetzelfde. Duurt alleen wat langer (was er binnen 10 dagen).

2 jaar geleden

Mijn kraamhulp raadde de Hunny Bunny aan, dus die heb ik besteld. Morgen komt hij, dus nog geen ervaringen!

2 jaar geleden

Ik heb de youha gehad! Vond hem heel fijn alleen jammer genoeg ging mijn productie niet omhoog dus gestopt met kolven. Als je hem nog wil dus, ik verkoop ze! 😂 Heb de normale youha gehad (versie voor youha gen2)
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik heb de handsfree medela borstkolf. Ideaal!! De cupjes plaats je achter je eigen voedingsbh. Ook kan je een app downloaden en kan je zelf je hoeveelheid melk erin noteren. Ook houd de app bij hoeveel keer je per dag kolft en hoelang je kolft. Wat wel een nadeel is je draagt een een grote accu mee🤣 ik stop het in mijn broekzak of in de zak van mijn vest. En je hoort het wel pompen.

2 jaar geleden

Hoi hoi ik heb de vulpes pro ik ben er blij mee 🙂
Ik ook werkt top!

2 jaar geleden

Heeft iemand toevallig ook ervaring met de Evite via Bol.com?

2 jaar geleden

Ik heb de kolvy pro. Eerste keer was aankloten maar tweede keer in korte tijd veel melk mee gekolft. Dik tevreden nu

2 jaar geleden

Ik heb de medela handsfree gekocht. Super fijn apparaat en werkt echt goed. Helaas kwam productie niet op gang en staat hij nu op marktplaats. Wat betreft productie ligt niet aan de kolf. Ik heb ook de symphony een week lang gehad en van alles geprobeerd maar helaas.

2 jaar geleden

Ik heb de elvie gehad. Werkte niet voor mij. Kon er amper mee kolven terwijl het met een andere dubbele elektrische kolf wel vlot ging. Heb wel veel mama's gehoord die er wel tevreden over zijn. Hangt echt van je borsten af

2 jaar geleden

Ik heb een kolfconsult gedaan en heb de Medela hands free gekocht. Ik vind het fijn dat de motor apart zit, deze maakt de borstschilden namelijk wat zwaarder. Op de motor zitten ook simpele knopjes en een tijdindicatie. Ik vind het wel gemakkelijk dat je het zo gemakkelijk kunt instellen. Ik had met deze kolf een hoge productie… Het enige nadeel van handsfree vind ik dat je niet goed kunt zien wanneer je klaar bent. In een flesje kun je zien wanneer het niet meer drupt.. bij de borstschilden is dit erg lastig. Je moet dus wel een beetje op tijd afgaan…

2 jaar geleden

Reactie op Mama-van-M

Mijn kraamhulp raadde de Hunny Bunny aan, dus die heb ik besteld. Morgen ko ...
En wat vind je er van???