17 Reacties

2 jaar geleden

Mag ik vragen wat jij voor klachten hebt ? Ik heb al een aantal weken echt een pijnlijk stuitje.

2 jaar geleden

Reactie op LGE

Mag ik vragen wat jij voor klachten hebt ? Ik heb al een aantal weken echt ...
Heei! Oh wat naar zeg...hopelijk kun je ook therapie krijgen! Ik kan bijna niet zitten en dan hebben we het nog niet eens gehad over hoe erg het opstaan uit een stoel is🥺 op m'n rug liggen doet ook zeer. Eigenlijk alles wat druk geeft op m'n stuitje doet zeer.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op Femmie23

Heei! Oh wat naar zeg...hopelijk kun je ook therapie krijgen! Ik kan bijna ...
Jeetje heftig ook zeg. Ik heb met bepaalde houdingen net wat erger. Op mijn zij gaat het wel en goed rechtop zitten is ook te doen. Las dat het een aantal mAanden kan duren. Dus ik wacht nog even af en probeer het enigszins te ontzien.

2 jaar geleden

Ik heb deze behandeling gedaan. Vooral fijn dat het niet inwendig hoeft! Ik moest op de rand van de behandeltafel zittem. Goed breed gaan zitten (dus handen onder de billen en dan zijwaarts eronder uit trekken zeg maar). Dan mn armen gekruist voor m’n borst en dan plaatste zij eenhand bij mn stuitje en trok ze me tegen zich aan. Ik vond de behandeling prima, niet pijnlijk en uitwendig. Heb wel meerdere behandelingen nodig gehad, maar soms zit het ook weer in een keer goed

2 jaar geleden

Reactie op Kikker1

Ik heb deze behandeling gedaan. Vooral fijn dat het niet inwendig hoeft! Ik ...
Bij mij ging het ook op deze manier. Geheel pijnloos en direct resultaat!

2 jaar geleden

Reactie op LGE

Jeetje heftig ook zeg. Ik heb met bepaalde houdingen net wat erger. Op mijn ...
Ja echt niet leuk.. ahw ja, zo vervelend hèh, het kan zo'n zeer doen! Sterkte😘

2 jaar geleden

Reactie op Kikker1

Ik heb deze behandeling gedaan. Vooral fijn dat het niet inwendig hoeft! Ik ...
Lief dat je je ervaring wilt delen! Het klinkt echt als a piece of cake! Ik ga vandaag een therapeut zoeken die deze behandeling geeft en dan maak ik een afspraak😊

2 jaar geleden

Reactie op Wendy92h

Bij mij ging het ook op deze manier. Geheel pijnloos en direct resultaat!
Wat top zeg!

2 jaar geleden

Reactie op Femmie23

Lief dat je je ervaring wilt delen! Het klinkt echt als a piece of cake! Ik ...
Ja, dat is heel fijn! Ik heb een behandelaar gevonden via de website van praktijk de overwinning (bij mij ook de eerste hit op Google 😊). Succes! Hopelijk helpt het jou ook

2 jaar geleden

Reactie op Kikker1

Ja, dat is heel fijn! Ik heb een behandelaar gevonden via de website van pr ...
Dankjewel, ik ga kijken😊
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Sterkte lieverd! Ik hoop dat je snel van de pijn af bent❤️

2 jaar geleden

Ik heb de behandeling een paar keer gehad met mijn scheve stuit. De behandeling is pijnloos en snel en zoals eerder geschreven door kikker. Ik had wel elke keer een dag lang een soort na reactie waarbij ik me echt ziek voelde (grieperig, moe spierpijn). Dit hoeft ook niet zo te zijn bij iedereen geloof ik. Maar de verlichting van je stuit is heel fijn!!

2 jaar geleden

Reactie op jetpaardenkooper

Sterkte lieverd! Ik hoop dat je snel van de pijn af bent❤️
Dankjewel moppie 💕

2 jaar geleden

Reactie op Mamasarah

Ik heb de behandeling een paar keer gehad met mijn scheve stuit. De behand ...
Bedankt voor het delen van je ervaring! Goed om te weten waar ik rekening mee kan houden en dat je dus ook ziekjes kunt zijn erna. Fijn dat het voor je stuitpijn heeft geholpen 😊

vorig jaar

Hi hi dames! Mag ik weten hoe het bij jullie is afgelopen? Inmiddels pijnvrij? Ik loop nu al 2,5 maand bij de fysio met een scheve bekken en stuit. Meermaals deze behandeling gehad (en ook inwendige behandelingen), maar nog steeds veel last en m’n stuit trekt voortdurend weer scheef. Benieuwd wanneer het einde eindelijk een keer in zicht komt

vorig jaar

Reactie op Anhue

Hi hi dames! Mag ik weten hoe het bij jullie is afgelopen? Inmiddels pijnvr ...
Hey, bij mij trok mn stuitje ook telkens scheef, maar dat kwam waarschijnlijk doordat mn bekken instabiel waren. Is daar al eens naar gekeken? Of overactief, kan ook

vorig jaar

Reactie op Anhue

Hi hi dames! Mag ik weten hoe het bij jullie is afgelopen? Inmiddels pijnvr ...
Heei! Inmiddels bijna 9 maanden na de bevalling en nog steeds niet helemaal pijnvrij. Bij mij was mijn stuitje recht gebleven na de behandeling en heb daarna vooral nog behandelingen aan de aanhechtingen gehad. Ik heb een hele tijd op een stuitkussen gezeten en het gaat nu echt al heel veel beter. Ik heb vooral nog zeurende pijn als ik te lang heb gezeten/gelegen/gewandeld. Ik ben van plan om toch weer eens contact op te nemen met de behandelaar. Ik heb ook een tijdje bij een bekkenfysio gezeten, maar die therapie hielp eigenlijk niet bij mij. Ik hoop vooral dat het herstel bij jou niet zo lang duurt🤗